انجمن صنعت موتورسیکلت به دنبال توقف تولید طرح هوندا ۱۲۵ است

از دست ندهید

Togg سدان با شتاب ۴/۸ ثانیه ای از سوی ترک ها در آمریکا رونمایی شد

Togg سدان به عنوان یک خودرو مفهومی برای نخستین بار در نمایشگاه CES آمریکا رونمایی شد. Gürcan Karakaş مدیر...

نسخه فیس لیفت نیسان میکرا چه ویژگی هایی دارد؟

نیسان به تازگی نسخه فیس لیفت نیسان میکرا را معرفی کرده است. این خودرو چه ویژگی هایی دارد؟ بیت ران...

بهمن فیدلیتی وارد مرحله دوم فروش می شود / جزئیات زمان فروش

فروش مرحله دوم بهمن فیدلیتی در روز سه شنبه پنجم مرداد ماه به صورت نقدی و تحویل فوری انجام...

دبیر انجمن صنعت موتورسیکلت با بیان اینکه توقف تولید هوندا ۱۲۵ از اهداف انجمن است، اعلام کرد: نود درصد از کاربری موتورسیکلت کشور تجاری و وسیله امرار معاش است.

بیت ران – بهمن ضیا مقدم دبیر انجمن صنعت موتورسیکلت در گفت و گو با بیت ران توقف تولید هوندا ۱۲۵ را از اهداف انجمن دانست.

توقف تولید هوندا ۱۲۵

ضیاءمقدم درباره توقف تولید هوندا ۱۲۵ گفت: “یکی از اهداف انجمن صنعت موتورسیکلت، توقف تولید موتورسیکلت های طرح هوندا و جایگزینی موتورسیکلت های جدیدتر است. اما با در نظر کرفتن شرایط اقتصادی و کاهش قدرت خردید مردم و محدودیت های ارتباطی با کمپانی های خارجی ناشی از تحمیل تحریم های ظالمانه و قوانین دست و پا گیر تولید، چگونه می توانیم موتورسیکلت های روز را تولید کنیم؟”

ضیا مقدم ادامه داد: “حدود ۷۰ درصد تولید موتورسیکلت در کل کشور مربوط به موتورسیکلت های طرح هوندا ۱۲۵ است.”

هوندا ۱۲۵ انجمن صنعت موتورسیکلت

نود درصد از کاربری موتورسیکلت در کشور به صورت تجاری و وسیله امرار معاش است

دبیر انجمن صنعت موتورسیکلت با تاکید بر بالا بودن قیمت موتورسیکلت در بازار این روزها، افزود: “با توجه به اینکه حدود نود درصد از کاربری موتورسیکلت در کشور به صورت تجاری و وسیله امرار معاش برخی از اقشار ضعیف است، چگونه می توان فردی که چندین سال پیش موتورسیکلتی را دو میلیون تومان خریده و مشغول امرار معاش با آن است را قانع کرد تا یک موتورسیکلت صفر کیلومتر طرح هوندا سی میلیون تومانی بخرد؟”

وی ادامه داد: “همچنین دولت باید تسهیلاتی را فراهم کند که قشر زحمت کش و فقیری که از این وسیله برای امرار معاش استفاده می کنند، بتوانند موتورسیکلت های جدید انژکتوری را که راندمان بالاتر و آلایندگی کمتری دارد خریداری کنند.”

او تاکید کرد: “با اینکه موتورسیکلت های تولید داخلی دارای استانداردهای بیست و هفت گانه تعیین شده از سوی سازمان ملی استاندارد و سازمان حفاظت محیط زیست هستند ولی همانطور که عرض کردم به دلیل نبود امکان ارتباط با منابع تامین و کمپانی های مطرح آسیایی و اروپایی امکان ورود موتورسیکلت های روز دنیا میسر نیست.”

بیشتر بخوانید:

با قوی ترین اسکوترهای ایران آشنا شوید

با قوی ترین موتور برقی کشور آشنا شوید + یک موتورسیکلت تمام ساخت داخل

قوی ترین اسکوتر های جهان در سال 2021 + قیمت اسکوتر در بازار جهانی

کاوازاکی نینجا ZX-25R اولین موتور سیکلت چهارسیلندر پلاک ملی

افزایش قیمت موتور سیکلت در بازار ؛ کدام موتورها و چقدر گران شده اند؟

سریع ترین موتورسیکلت های جهان را بشناسید + قیمت جهانی

بررسی و قیمت موتورسیکلت یاماها ان مکس 155 ؛ پرشتاب اما خشک

قیمت موتورسیکلت هم رویایی شد، هوندا کلیک 100 میلیونی از راه رسید

آزمایش فنی اسکوتر SYM فیدل3 ؛آیا این طرح وسپا ارزش خرید دارد؟

اسکوتر گالکسی j200 ناموجود شد + قیمت بازار و معایب و مزایا

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

Ami ارزان‌ترین خودرو برقی ترکیه، در یک هفته ۱۹۸ میلیون گران شد

Ami از سوی سیتروئن به تازگی در کشور ترکیه رونمایی و قیمت فروش آن تعیین شد. این خودرو برقی...

توافق تولید مشترک خودرو ایران و روسیه در ایران

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از توافق با مقامات روسی برای تولید مشترک خودرو ایران و روسیه در ایران خبر داد. بیت ران - علیرضا...

سقوط اف ۱۴ / تام کت در اصفهان

صبح ۲۸ خرداد یک فروند جنگنده اف ۱۴ / تام کت در نزدیکی پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان دچار سانحه شد و سقوط کرد. بیت...

زمزمه‌ی فروش پارس خودرو ؛ ایران خودرو مالک قدیمی‌ترین...

این روزها بیش از هر زمان دیگری زمزمه‌ی فروش پارس خودرو به گوش می‌رسد. براساس اخبار رسیده آیا ایران خودرو مالک قدیمی‌ترین خودروساز ایران...

خودروهای برقی در ترکیه و هزینه شارژ آنها طبق...

خودروهای برقی در ترکیه در حال تثبیت جایگاه خود در بین خریداران هستند. تنها در سه ماه ابتدایی سال ۲۰۲۲ تعداد ۱۰۷۳ خودرو برقی...

پست‌های مرتبط