جزئیات ترخیص موتورسیکلت‌ های توقیفی در مراکز پلیس +۱۰

از دست ندهید

ترخیص موتورسیکلت‌ های توقیفی در مراکز پلیس +۱۰ انجام می شود.

بیت ران – به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت درباره نحوه فعالیت و ادامه کار ستاد ترخیص موتورسیکلت در تهران بزرگ گفت: برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تصمیم بر آن شده که از تعداد مراجعه کنندگان به ستاد ترخیص کاسته شود و این عزیزان به صورت غیر حضوری بتوانند روند ترخیص موتورسیکلت خود را پیگیری کنند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: موتورسوارانی که موتورسیکلت آنان توقیف شده است، می‌توانند برای ترخیص موتورسیکلت شان با در دست داشتن مدارک به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کنند،

وی در ادامه همچنین اضافه کرد: موتورسواران می‌توانند برای ترخیص موتورسیکلت شان به نزدیکترین پلیس +۱۰ محل سکونت شان مراجعه کنند و پس از طی مراحل اداری موتورسیکلت خود را ترخیص کنند.

سردار محمدرضا مهماندار یاد آور شد: بیش از ۱۴۰ دفتر خدمات پلیس +۱۰ در سطح شهر تهران آمادگی ارائه خدمات به راکبان موتورسیکلت را دارند.

ترخیص موتورسیکلت‌ های توقیفی

وی در ادامه اظهار داشت: کسانی که در مراجع قضایی پرونده‌ای طرح و شکایتی دارند و یا به صورت مبایعه نامه‌ای (سند عادی) یا وکالتی موتورسیکلت را خریداری کرده اند و هنوز به نام خریدار منتقل نشده است باید به ستاد ترخیص مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهور پایتخت همچنین از راکبان موتورسیکلت ها خواست: با رعایت و احترام به قوانین رانندگی علاوه بر حفظ جان خود به حقوق دیگر شهروندان نیز احترام بگذارند.

وی در پایان تاکید کرد: در این روز‌های بارانی تا جایی که می‌توانند از تردد در معابر خودداری کنند و چنانچه مجبور به تردد شدند از منتهی الیه سمت راست حرکت کنند.

بیشتر بخوانید:

 آمار آلایندگی در مورد موتورسیکلت کارشناسانه نیست/ راه های رونق تولید

شماره گذاری موتورسیکلت‌ کاربراتوری توسط پلیس انجام خواهد شد؟

زشت‌ترین موتورسیکلت‌هایی که تاکنون ساخته شده‌اند را بشناسید

طرح جایگزینی موتورسیکلت های برقی با بنزینی

 




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط