سهمیه بنزین استفاده نشده در کارت ها تا چه زمانی حفظ می شود؟

از دست ندهید

برای خودروهای شخصی سواری، سهمیه بنزین به شرط عبور نکردن از ۳۶۰ لیتر در کارت ذخیره می‌شود. این میزان قابل انتقال به ماه‌های بعد است و هیچ جای نگرانی برای ذخیره سوخت خودروها وجود ندارد.

بیت ران – سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در رابطه با وضعیت سهمیه استفاده نشده بنزین پس از ۶ ماه تشریح کرد. او در این رابطه گفت:

برای خودروهای شخصی سواری، سهمیه بنزین به شرط عبور نکردن از ۳۶۰ لیتر در کارت ذخیره می‌شود و قابل انتقال به ماه‌های بعد است و هیچ جای نگرانی برای ذخیره سوخت خودروها وجود ندارد.

 سهمیه بنزین

حذف مازاد ۳۶۰ لیتر از کارت سوخت شخصی افراد پس از ۶ ماه

او در ادامه افزود که دارندگان و مالکان خودروهای شخصی سواری باید توجه داشته باشند که پس از شش ماه، مازاد ۳۶۰ لیتر از کارت سوخت شخصی افراد حذف می‌شود. او افزود:

اگر فردی در طول این شش ماه مثلا ۳۰ لیتر از سهمیه خود استفاده کند، در ماه هفتم سهمیه بنزین ۶۰ لیتر به او تعلق نخواهد گرفت، بلکه این عدد به ۳۰ لیتر می‌رسد.

در این میان ممکن است فردی تا پایان ماه هفتم از سهمیه سوخت موجود در کارت سوخت شخصی خود استفاده نکند. در این شرایط ذخیره کارت وی همان ۳۶۰ لیتر باقی می‌ماند و موجودی کارت او افزایش پیدا نمی‌کند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در پایان به توضیح در باره وضعیت سوخت‌رسانی پرداخت. او اشاره کرد که در حال حاضر سوخت‌رسانی مانند روال سابق انجام می‌شود و مردم نباید در این باره نگرانی داشته باشند.

بیشتر بخوانیم:

جزئیات اخذ عوارض ۱.۵ درصدی از هزینه هر سفر تاکسی اینترنتی به نفع شهرداری

افزایش طول زمان سفر منجر به کمبود تاکسی در پایانه‌های مسافربری شده است

سهمیه بندی سوخت براساس پیمایش؛ شرایط دریافت کارت سوخت هوشمند برای وانت بارها

خودروهای اینترنتی، آژانس و تعلیم رانندگی سهمیه سوخت می خواهید به صنفتان مراجعه کنید




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط