خودروهای اینترنتی، آژانس و تعلیم رانندگی سهمیه سوخت می خواهید به صنفتان مراجعه کنید

از دست ندهید

به دلیل عدم اختصاص سهمیه سوخت توسط وزارت کشور، هنوز رانندگان موسسات تعلیم رانندگی نتوانسته اند هیچ سهمیه ای دریافت نمایند. درصورت ارسال و تایید اطلاعات رانندگان تاکسی های اینترنتی، آژانس ها و موسسات تعلیم رانندگی سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی به آنها تعلق خواهد گرفت.

بیت ران – سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی بیان داشت: «افرادی که در تاکسی های اینترنتی، آژانس ها و موسسات تعلیم رانندگی فعالیت می کنند و تا کنون موفق نشده اند سهمیه سوخت دریافت نمایند می توانند با مراجعه به صنف مربوطه پیگیر درخواست خویش شوند.»

سهمیه سوخت

فاطمه کاهی در این خصوص گفت: «تاکنون از سوی وزارت کشور هیچ سهمیه ای برای خودروهای موسسات تعلیم رانندگی به شرکت پخش فراورده های نفتی ابلاغ نشده است. به همین جهت رانندگان باید از طریق صنف مربوطه نسبت به اخذ سهمیه سوخت اقدام نمایند.»

دریافت سهمیه در صورت تایید اطلاعات رانندگان

کاهی همچنین افزود: «تاکنون طی یک مرحله اطلاعات ۳۰ هزار راننده آژانس دریافت شده و سهمیه سوخت این رانندگان واریز شده است. زمانی که اطلاعات تعداد بیشتری از خودروها مورد تایید قرار گیرد مابقی رانندگان نیز سهمیه خود را دریافت خواهند نمود.»

وزارت کشور متولی ارسال اطلاعات رانندگان به وزارت نفت است

خانم کاهی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: «تا زمانی که سامانه مشخصی برای درج اطلاعات رانندگان آژانس ها و تاکسی های اینترنتی ایجاد نشده است. پرداخت سهمیه سوخت از طریق لیستی که توسط صنف مربوطه به وزارت کشور و از آن وزارتخانه به وزارت نفت ارسال شود صورت می پذیرد. به همین دلیل افراد می توانند جزییات دریافت سهمیه خود را از طریق صنف مربوطه جویا شوند.»

به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی: «اطلاعاتی که از سوی وزارت کشور در اختیار وزارت نفت قرار می گیرد بررسی می شود و در سریع ترین زمان ممکن سهمیه سوخت به افراد این لیست تعلق می گیرد.»

بیشتر بخوانید:

پشت پرده فروش کارت سوخت؛ فروش یارانه دولتی جرم است

پرونده صدور پلاک تاکسی در پایتخت بسته شد؛ آیا تعداد تاکسی‌های تهران کافی است؟

سهمیه بنزین خودروها در سال آینده افزایش پیدا می کند؟

 




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط