آیا دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی و نظارتی در پایتخت دچار مشکل شده است؟

از دست ندهید

به‌تازگی رئیس پلیس پایتخت جزییاتی را در رابطه با نحوه نگهداری و وضعیت فعالیت دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی و نظارتی در سطح شهر ارائه کرد.

بیت ران – سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت، در گفتگویی به نحوه نگهداری و وضعیت فعالیت دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی و نظارتی در سطح شهر پرداخت. او در این رابطه بیان کرد:

چند درصد از دوربین‌های نظارتی اعم از نظارتی و ثبت تخلفات رانندگی معیوب هستند. اما این به این معنا نیست که دوربینی در سطح شهر به‌طور کامل خراب شده باشد. ما تمامی این دوربین‌ها را به‌صورت روزانه رصد می‌کنیم و اگر هر یک از آنها دچار مشکل یا ایراد شده باشند حتما نسبت به اصلاح آن در کمترین زمان ممکن اقدام می‌شود.

سردار رحیمی در ادامه اشاره کرد که ممکن است در طول روز دوربینی دچار عیب یا نقص شود. او در رابطه با روند تعمیر دوربین‌هایی که دچار نقص یا عیب می‌شوند، نیز توضیح داد. رئیس پلیس پایتخت گفت:

پلیس پس از بررسی ایرادات موضوع را به شهرداری منتقل کرده و شهرداری نیز نسبت به رفع این ایرادات اقدام می‌کند که در این زمینه همکاری و تعامل خوبی نیز وجود داشته است.

سردار حسین رحیمی در این گفتگو تاکید کرد که همه دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی و دوربین‌های نظارتی در سطح شهر تهران فعال بوده و بدون هیچ‌گونه مشکلی کار می‌کنند.

بیشتر بخوانیم:

ماجرای وجود آب در بنزین چیست؟

شایعه اخذ مالیات از خرید و فروش خودرو تکذیب شد

برای شکایت از شخصی که خودرو رنگ شده یا کیلومتر دستکاری فروخته چه کنیم؟

منبع: عصر خودرو




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط