پروژه تاکسی هوایی درفرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) کلید خورد

از دست ندهید

شرکت هواپیمایی پویا به منظور پشتیبانی تعمیراتی و ایجا بستر مناسب برای توسعه هوانوردی و ارائه خدمات پروازی به اقشار مختلف جامعه و صنعت، احداث ساختمان تاکسی هوایی در فرودگاه امام خمینی (ره) را در دستور کار قرار داد.

بیت ران -روز گذشته با اختصاص زمینی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع به شرکت هواپیمایی پویا در محوطه فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره )کار  احداث و راه‌اندازی تاکسی هوایی برای اولین بار در ایران توسط این شرکت هواپیمایی کلید خورد.

تاکسی هوایی

هواپیمای چلنجر اولین ایرتاکسی فعال است

کارشناسان امیدوارند با احداث وآغاز به کار تاکسی هوایی کشورمان وارد فاز جدیدی از حمل ونقل شود وسیستم حمل ونق کشور مجهز به تنوع بیشتر و فناوری به روز دنیا شود در همین راستا شرکت هواپیمایی پویان پیش قدم تحول در صنعت هواپیمایی کشور شده است .

شرکت هواپیمایی پویا درحال‌حاضر دارای شش فروند هواپیما از نوع آنتونف، ایلوشین، امبرائر و چلنجر است که تمام این شش فروند فعالیتی غیر از باربری و مسافربری دارند از جمله این که از این تعداد، دو فروند هواپیما در زمینه آمبولانس هوایی، یک فروند در زمینه اطفای حریق و یک فروند چلنجر در زمینه ایرتاکسی فعال است.

احداث تاکسی هوایی با تکیه بر توان داخلی

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و مدیرعامل شرکت هواپیمایی پویا در مراسم احداث ساختمان ایر تاکسی حضور داشتند.

در این مراسم مهدی کربلایی  مدیرعامل این شهر فرودگاهی به ایراد سخنرانی پرداخت وگفت:گسترش فناوری و توسعه صنعت با توجه به توان داخلی نزدیک‌ترین مسیر مقاومت است، وآغاز احداث ساختمان ایرتاکسی با تکیه بر توان داخلی را نمادی از اقتصاد مقاومتی خواندو لزوم حمایت از این پروژه را تا به رسیدن به سرانجام نهایی شایسته و ضروری دانست.

بیشتر بخوانید:

آزمایش تاکسی های پرنده توسط اوبر در ملبورن

خودروهای پرنده ؛ مهمان‌های نه چندان دور آسمان

آغاز کار خودروهای پرنده زودتر از خودروهای خودران زمینی خواهد بود

منبع: سازمان هواپیمایی کشوری




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط