وزارت دفاع ظرفیت ساخت ۱۴۷ قطعه‌ی موردنیاز تولید خودرو را دارد

از دست ندهید

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در نشست کمیسیون اعلام شد که وزارت دفاع ظرفیت ساخت ۱۴۷ قطعه‌ی موردنیاز تولید خودرو را دارد.

بیت ران – محمد عزیزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در بیان جزئیات نشست عصر امروز کمیسیون خود اظهار داشت: در نشست امروز معاون وزیر دفاع جلسه حضور یافت.

وی افزود: در این نشست با توجه به گزارشات ارائه شده، عنوان شد که وزارت دفاع ظرفیت ساخت ۱۴۷ قطعه‌ی موردنیاز تولید خودرو را دارد به همین دلیل تفاهم‌نامه‌ای میان این وزارتخانه و خودروسازان منعقد شده تا قطعات خودرو بومی سازی شود.

 

*صنایع دفاعی به حوزه ساخت قطعه خودرو ورود کردند/خودروهای ناقص کامل می شوند؟

*وزیر دفاع: آمادگی وزارت دفاع برای تامین نیاز قطعه سازان داخلی خودرو

*به زودی خودروی نظامی ایرانی از سوی وزارت دفاع تحویل داده می شود

 

عزیزی همچنین عنوان کرد: همچنین در ادامه گزارش بیان شد که هزینه تولید قطعات موردنیاز تولید خودرو در وزارت دفاع با واردات برابری می‌کند.

وی با اشاره به دیگر جزئیات نشست مزبور عنوان کرد: اعضا کمیسیون صنایع تاکید کردند که وزارت دفاع باید راهکاری در نظر گیرد تا هزینه تولید قطعات موردنیاز کاهش یابد.

به گزارش فارس، عزیزی ادامه داد: وزارت دفاع ظرفیت ساخت قطعات وارداتی موردنیاز تولید خودرو مانند ایربگ، انواع سنسورهای ims و موارد دیگر را دارد و در حال حاضر نیز برخی از آنها در این وزارتخانه تولید می‌شود.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

کنده شدن اکسل X55 / مدیران خودرو چه می‌گوید؟

ویدیو کنده شدن اکسل ام‌ وی ام X55 را در چند روز اخیر احتمالا دیده‌اید. اتفاقی بسیار خطرناک، که...

پست‌های مرتبط