وزارت دفاع ظرفیت ساخت ۱۴۷ قطعه‌ی موردنیاز تولید خودرو را دارد

از دست ندهید

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در نشست کمیسیون اعلام شد که وزارت دفاع ظرفیت ساخت ۱۴۷ قطعه‌ی موردنیاز تولید خودرو را دارد.

بیت ران – محمد عزیزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در بیان جزئیات نشست عصر امروز کمیسیون خود اظهار داشت: در نشست امروز معاون وزیر دفاع جلسه حضور یافت.

وی افزود: در این نشست با توجه به گزارشات ارائه شده، عنوان شد که وزارت دفاع ظرفیت ساخت ۱۴۷ قطعه‌ی موردنیاز تولید خودرو را دارد به همین دلیل تفاهم‌نامه‌ای میان این وزارتخانه و خودروسازان منعقد شده تا قطعات خودرو بومی سازی شود.

 

*صنایع دفاعی به حوزه ساخت قطعه خودرو ورود کردند/خودروهای ناقص کامل می شوند؟

*وزیر دفاع: آمادگی وزارت دفاع برای تامین نیاز قطعه سازان داخلی خودرو

*به زودی خودروی نظامی ایرانی از سوی وزارت دفاع تحویل داده می شود

 

عزیزی همچنین عنوان کرد: همچنین در ادامه گزارش بیان شد که هزینه تولید قطعات موردنیاز تولید خودرو در وزارت دفاع با واردات برابری می‌کند.

وی با اشاره به دیگر جزئیات نشست مزبور عنوان کرد: اعضا کمیسیون صنایع تاکید کردند که وزارت دفاع باید راهکاری در نظر گیرد تا هزینه تولید قطعات موردنیاز کاهش یابد.

به گزارش فارس، عزیزی ادامه داد: وزارت دفاع ظرفیت ساخت قطعات وارداتی موردنیاز تولید خودرو مانند ایربگ، انواع سنسورهای ims و موارد دیگر را دارد و در حال حاضر نیز برخی از آنها در این وزارتخانه تولید می‌شود.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط