به زودی خودروی نظامی ایرانی از سوی وزارت دفاع تحویل داده می شود

از دست ندهید

وزیر دفاع و پشتیبانی از تولید خودروی نظامی ایرانی از سوی صنایع دفاعی کشورمان خبر داد.

بیت ران – امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، گفت: شش ماه پیش از این به خودروساز‌ها اعلام کرده بودیم زمانی که خارجی‌ها به تعهدات خود عمل نکردند و از کشورمان خارج شدند هر بخشی از این کار که از طریق بخش خصوصی قابل انجام نباشد ما این آمادگی را داریم با توجه به تکنولوژی که وجود دارد، جایگزین آن‌ها شویم.

وی ادامه داد:به حمدالله این اتفاق افتاده و حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد بین صنایع دفاع و خودروسازان برای تامین اقلام حساس که قابل تولید نبوده منعقد شده و در اختیار خودروسازان قرار خواهد گرفت.

تحویل خودروی نظامی ایرانی به زودی

به گزارش تسنیم،امیر حاتمی تصریح کرد:این اقلامی که تولید می‌شود بیشتر برای تکمیل خودرو‌های موجود است و اقلامی که تولید می‌شود (مثل کامپیوتر خودرو) از کیفیت خوبی برخوردار است.

وزیر دفاع با بیان اینکه برنامه خاصی برای تولید خودروی غیرنظامی نداریم، اظهار داشت: روی خودروی نظامی ایرانی کار کرده‌ایم و به زودی تحویل یک خودرو از این نوع را خواهیم داشت.

به گزارش بیت ران – آذر ماه سال ۹۷ روابط عمومی وزارت دفاع اعلام کرد خودروی زرهی ضدمین و ضدکمین طوفان ساخت سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای انجام مأموریت‌های پشتیبانی رزمی و تردد در مناطق جنگی و عملیاتی طراحی شده است.

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع درباره خودروی زرهی «طوفان» در تشریح ویژگی‌های این نفربر تاکتیکی گفته است: طراحی و ساخت خودروی «طوفان» براساس نیازمندی نیروهای مسلح برای دستیابی به محصولی با قابلیت سرعت بالاتر، حرکت در شیب‌های طولی و عرضی تند و عبور از موانع انجام شده است.

امیر سرتیپ حاتمی ادامه داده است: خودروی طوفان یک خودروی ۴*۴ با قابلیت مقاومت در برابر انفجار مین و تله‌های انفجاری با قدرت چندین کیلوگرم TNT و سطح حفاظت در برابر گلوله‌های مختلفِ هسته فولادی است.

بیشتر بخوانید:

زیردریایی بعثت ایران وارد فاز ساخت شد/آشنایی با ناوگان زیردریایی ایران

خودروی نظامی ارس چگونه است؟ هامر ایرانی را بشناسید

خودرو نظامی طوفان و رقبا

خودرو نظامی رعد




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط