تمرکز اتریش روی ساخت قطعات خودرو و حمل و نقل در ایران

از دست ندهید

سفیر اتریش در ایران گفت: از تمرکز اتریش روی ساخت قطعات خودرو و حمل و نقل در ایران خبر داد.

بیت ران – اشتفان شُلتس در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: حمل و نقل و ساخت قطعات خودرو از بخش‌های مورد علاقه ایران و اتریش برای توسعه همکاری‌ها است و استان سمنان نیز در این دو بخش از ظرفیت خوبی برخوردار است.

وی بر ضرورت آنچه “کشف بیشتر ظرفیت‌های خارج از تهران” خواند تاکید کرد و افزود: به عنوان یکی از سفرای حاضر در جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارم که باید به فراتهران نیز اندیشیده و ظرفیت‌های خارج از پایتخت را نیز کشف و شناسایی کنیم.

سفیر اتریش در ایران بااشاره به اهداف سفر خود به سمنان گفت: امروز علاوه بر مسوولان استان با برخی از نمایندگان حوزه اقتصادی استان و فعالان بخش خصوصی دیدارهایی را خواهم داشت.

 

*وزارت دفاع ظرفیت ساخت ۱۴۷ قطعه‌ی موردنیاز تولید خودرو را دارد

*سنسور دمای آب چیست و راه های شناسایی خرابی و رفع آن کدام است؟

 

وی هدف اصلی از سفر به استان سمنان را بحث و بررسی در خصوص چند حوزه مورد علاقه طرفین برشمرد و اظهار امیدواری کرد: بر اساس یک برنامه راهبردی و تمرکز روی حوزه‌های مورد علاقه دو طرف، فعالیت‌های مشترک بیشتری مدنظر قرار گیرد.

او گفت: برنامه اصلی من برای سفر به استان سمنان تمرکز روی دو حوزه ساخت قطعات خودرو و حمل و نقل ست که از حوزه‌های مورد توجه دو کشور اتریش و ایران است.

اشتفان شُلتس با بیان اینکه همکاری بسیار خوبی میان دانشگاه سمنان و دانشگاه لئوبن اتریش در زمینه تحقیقات مشترک حمل و نقل و ساخت قطعات خودرو با موضوع اصطکاک قطعات آلومینیومی خودرو شکل گرفته است، گفت: امیدواریم این تحقیقات دانشگاهی بتواند در پروسه تولید خودرو و توسعه همکاری‌های دوطرف موثر واقع شود.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به معضل کم‌آبی در استان سمنان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از حوزه های مورد علاقه اتریش بمنظور سرمایه گذاری در ایران و به‌خصوص استان سمنان، حوزه آب و مدیریت آب است.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط