وزیر دفاع: آمادگی وزارت دفاع برای تامین نیاز قطعه سازان داخلی خودرو

از دست ندهید

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: وزارت دفاع با داشتن سرمایه‌های انسانی متعهد و متخصص و همچنین وجود بسترهای پیشرفته صنعتی آمادگی دارد نیاز قطعه سازان داخلی خودرو را تأمین کند.

بیت ران – امیر سرتیپ «امیر حاتمی» در سومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان با اشاره به تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب مبنی بر نامگذاری سال ۹۸ به نام «رونق تولید» اظهارداشت: رونق تولید نشان دهنده عمق حکمت و تدابیر راهبردی رهبر معظم انقلاب است که تنها راه برون رفت از مشکلات اخیر بویژه فشار اقتصادی دشمن در جنگ اقتصادی رونق تولید است.

وی با برشمردن ابعاد گوناگون دشمن از حربه اقتصادی علیه ملت ایران گفت: ایجاد یأس، ناامیدی مردم و تضعیف انگیزه ملی مهمترین هدف تهاجم سنگین دشمن در جنگ امروز اقتصادی علیه ایران اسلامی است.

امیر سرتیپ حاتمی با ابراز امیدواری از عبور از وضعیت کنونی گفت: به لطف تدابیر و تلاش مسئولین در ارکان دولت و نظام به خصوص تلاش مسئولین متعهد استان زنجان انشاالله رونق تولید به شایستگی محقق شود.

 

*احتمال توقف تولید قطعات خودرو از یک ماه دیگر ؛ مصوبه دولت عملی نشد

*قیمت خودرو در بازار همانند هر کالای دیگر تابع عرضه و تقاضا است

 

وزیر دفاع با اشاره به ظرفیت، توانمندی و داشتن منابع عظیم داخلی اظهار داشت: امروز می‌توانیم با تبدیل مواد خام به محصول و همچنین تولید قطعات بومی تهدید تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده و خود را از دام تحریم‌ها رها سازیم.

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، وزیر دفاع با اشاره به تحریم‌های ۴۰ ساله صنعت دفاعی خاطرنشان ساخت: بسیاری از پیشرفت‌های دفاعی در حوزه موشکی، ساخت جنگنده‌ها، زیردریایی و انواع تجهیزات دفاعی در این دوران به دست متخصصین همین کشور ساخته شد و بنابراین اساس می‌شود با فکر و اندیشه ایرانی نیاز کشور در حوزه‌های مختلف را با قطع وابستگی از کشورهای بیگانه مرتفع ساخت.

امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به مشکلات خودروسازان در ساخت و تأمین قطعات خودرو اظهار داشت: وزارت دفاع با داشتن سرمایه‌های انسانی متعهد و متخصص و همچنین وجود بسترهای پیشرفته صنعتی آمادگی دارد نیاز قطعه سازان داخلی خودرو را تأمین کند




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط