صنایع دفاعی به حوزه ساخت قطعه خودرو ورود کردند/خودروهای ناقص کامل می شوند؟

از دست ندهید

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از ورود صنایع دفاعی به حوزه ساخت قطعه خودرو خبر داد و گفت: حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد بین صنایع دفاعی و خودروسازها برای تامین قطعات حساسی که توسط خودروسازان قابل تولید نبوده منعقد شده است.

بیت ران –  امیر سرتیپ «امیر حاتمی» با اشاره به همکاری وزارت دفاع با خودروسازی ها برای ساخت قطعات، اظهار داشت: در حوزه خودروسازی به وزارت صنعت، معدن و تجارت و خودروسازی ها گفته شد که اگر خارجی ها بازار ایران را ترک کردند، صنایع دفاعی که از فناوری و علم و دانش خوبی برخوردار بوده آماده کمک به خودروسازان برای تولید قطعات است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز ارتباط و اتصال بین وزارت دفاع و خودروسازی ها برقرار شده است، افزود: بخش قابل توجهی از قطعاتی که خارجی ها تامین می کردند و با تحریم ها کشور را ترک کردند، امروز در داخل تولید شده و در اختیار خودروسازی ها قرار می گیرد.

 

*به زودی خودروی نظامی ایرانی از سوی وزارت دفاع تحویل داده می شود

*مقام وزارت دفاع: طراحی و تولید سیستم های دنده ای خودرو ۳۰ درصد زیر نرخ جهانی

*اصغر قندچی ؛ مردی که می توانست صنعت خودروی ایران را متحول کند

 

برنامه ای برای خودروی غیرنظامی نداریم

امیر حاتمی بیان کرد: حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد بین صنایع دفاعی و خودروسازها برای تامین قطعات حساسی که توسط خودروسازان قابل تولید نبوده منعقد شده تا این قطعات تولید و در اختیار خودروسازان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه قطعات ساخته شده توسط صنایع دفاعی برای تکمیل خودروهای موجود است، ادامه داد: قطعاتی که توسط صنایع دفاعی ساخته می شود همانند کامپیوتر خودرو از کیفیت خوبی برخوردار است و خودروسازان هر کمکی بخواهند انجام می دهیم، اما برنامه ای برای خودروی غیرنظامی نداریم.

به گزارش خانه ملت، این عضو کابینه دولت یازدهم، تصریح کرد: به زودی از یک خودروی نظامی رونمایی می شود که مردم خبر آن را خواهند شنید.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط