تعویق بازگشایی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به هفته آینده

از دست ندهید

قرار بود از صبح امروز متقاضیان خرید خودروهای وارداتی بتوانند وارد سامانه یکپارچه شوند. اما کاربران حالا با پیام تعویق بازگشایی سامانه یکپارچه مواجه شدند. ظاهراً هنوز بعد از ماه‌ها عرضه خودرو در این سامانه، مسئولین نتوانستند زیر ساخت درستی برای آن تدارک ببینند.

در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیت‌ران – ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت درباره علت تعویق بازگشایی سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی گفت: مشکلات زیرساخت باعث شد تا روند ثبت‌نامی‌های جدید خودروهای وارداتی به هفته آینده موکول شود.

قرار بود متقاضیان بتوانند از امروز دوشنبه ۲۰ آذر ماه تا روز چهارشنبه ۲۲ آذر ماه بتوانند در سامانه خودرو دلخواه خود را ثبت‌نام کنند.

پیش‌تر در اطلاعیه سامانه اعلام شد: با توجه به عرضه محصول جدید، ظرفیت‌های خالی ناشی از انصراف متقاضیان و افزایش تولید، در راستای اجرای تصمیمات کارگروه خودروی شورای رقابت و با هدف تسهیل شرایط برای کلیه متقاضیان خودرو، ظرفیت‌های قابل ارائه توسط خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه عرضه خواهد شد.

طرح‌های عرضه شامل طرح عادی، طرح خودروهای‌فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (صرفاً مختص مادرانی که حائز شرایط قانون حمایت از خانواده وجوانی جمعیت که مورد تائید سازمان ثبت احوال کشور است.) می‌شود. مسئولیت اشتباه در انتخاب طرح به عهده متقاضی است. لازم به ذکر است تخصیص خودرو برای متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بر طبق ماده ۱۲ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

خودروهای عرضه‌شده در این مرحله، با توجه به اعلام شرکتهای ایران خودرو (Haima ۷x)، آرین پارس (Lamari EAMA)، کرمان موتور (JAC j۴ ،JAC S۳ ،KMC X۵)، ایلیا (Dayun Y۷) و سانیار موتور پارسیان (Tigard X۳۵) مبنی بر امکان فروش فوق‌العاده محصولات خود با تحویل حداکثر سه ماهه است.

در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

موعد تحویل سایپا اطلس تغییر کرد / مقصر اصلی کیست؟

بهترین اسکوتر ۱۵۰ سی سی بازار چیست؟

سامانه جامع خدمات پس از فروش و چالش باقی‌مانده با ایران خودرو و سایپا

قیمت گازوئیل پلکانی افزایش پیدا می‌کند

کشنده رنو T480 بررسی شد / ساده اما اصیل!




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

مستند درباره اصغر قندچی مردی که با ماک آمد و رفت

مستند درباره‌ی اصغر قندچی ، فیلم آن مرد با ماک آمد است که در سال‌های واپسین زندگی این انسان...

پست‌های مرتبط