حاشیه سودی ۲۰ میلیون تومانی؛ کوییک آر چه تفاوتی با کوییک دنده ای دارد؟

از دست ندهید

کوییک آر (Quik-R) به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر ۸ سوپاپ مجهز است که ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می نماید. این توان به وسیله جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می شود.

بیت ران – تحویل این خودرو به خریداران آن از هفته گذشته آغاز شده و خودرویی که با قیمت قطعی ۶۹ میلیون تومان به دست خریداران آن رسیده این روزها با رقم های عجیب و غریب در بازار آزاد عرضه می شود.

مالکان کوییک آر این خودرو را با حاشیه سود حدودا ۲۰ میلیون تومانی با قیمت هایی بین ۸۷ تا ۹۰ میلیون تومانی در سایت های خرید و فروش خودرو عرضه کرده اند.

کوییک آر

کوییک آر تنها در بحث ترکیب رنگ و نوع رینگ با کوییک دنده ای تفاوت دارد و در سایر مشخصات، مشابه به نمونه تولیدی در سایپا است. به هیچ عنوان منطقی نیست که یک تفاوت رنگ حاشیه سودی تا ۲۰ میلیونی را در پی داشته باشد.

در این شرایط جای خالی نبود یک نظارت دقیق بر بازار خودرو کاملا محسوس می شود. بازاری که باید هرچه زودتر بساط دلالی و سودجویی از آن برچیده شود چرا که در این شرایط تنها افرادی ضرر می کنند که خریداران واقعی و نهایی اند.

بیشتر بخوانید:

گازسوز کردن خودرو آری یا خیر؟ / میزان مصرف سوخت در خودروهای دوگانه سوز

افزایش قیمت برخی لوازم یدکی خودرو ؛ مردم از تعمیر ماشین منصرف می شوند

عیب یابی و تعمیر خودرو/راه تشخیص روغن سوزی چیست و هزینه تعمیر آن چقدر است؟




1 دیدگاه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت موتور هوندا ۱۲۵ باز هم بالا رفت! کدام مدل‌ها گران شدند؟

قیمت موتور هوندا 125 به 100 میلیون تومان رسید. قیمت موتورسیکلت در بازار افزایش یافته‌است و قیمت انواع موتورسیکلت‌های...

پست‌های مرتبط