دنا پلاس پلاگین هیبرید ایران خودرو رونمایی شد + مشخصات فنی و تصاویر

از دست ندهید

خودرو دنا پلاس پلاگین هیبرید ایران خودرو به عنوان یکی از محصولات آینده این شرکت رونمایی شد. این خودرو با چه موتور و مشخصاتی عرضه خواهد شد؟

بیت ران – رضا نوروزی: خودرو دنا پلاس پلاگین هیبرید ایران خودرو به عنوان یکی از محصولات آینده این شرکت در جریان برگزاری سیزدهمین همایش بین المللی موتورهای درونسوز و نفت رونمایی شد.

دنا پلاس دو نیرو (پلاگین هیبرید) به‌صورت سری توسعه پیدا خواهد کرد.

موتور سه سیلندر جدید ایران خودرو جایگزین موتور سه سیلندر فعلی چری که هم اکنون به‌صورت آزمایشی روی دنا هیبریدی قرار گرفته است، خواهد شد.

این موتور مانند یک ژنراتور عمل می‌کند و تنها برق لازم برای باتری‌ها را تامین خواهد کرد. این هیبریدی سری هم اکنون همچنان در حالت آزمایشی قرار داشته و تا تولیدی شدن فاصله زیادی دارد.

بنابراعلام ایران خودرو؛ این خودرو ۱۲۲ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور دارد. حداکثر سرعت این خودرو ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است. دنا پلاس پلاگین هیبرید برای شارژ کامل چهار ساعت و نیم زمان نیاز دارد. پیمایش این خودرو با موتور برقی تنها حدود ۱۰۸ کیلومتر است. پیمایش این خودرو با موتور برقی و موتور بنزینی در مجموع یک هزار کیلومتر است.

 

بیشتر بخوانید:

زمان عرضه سورن پلاس گازسوز قویترین خودرو ایرانی اعلام شد

موتور جدید ریرا رونمایی شد + ویژگی‌های اولین موتور سه سیلندر تزریق مستقیم

کوییک اتومات بررسی شد/ ارزان‌ترین خودرو اتوماتیک بازار ارزش خرید دارد؟

باز هم گرانی در بهمن موتور ؛ ۲ خودرو بدون مجوز ۲۰۰ میلیون تومان گران شدند

بهترین تایر ایرانی کدام است؟ / بررسی تخصصی ویژگی‌های تایرهای ایرانی جهت خرید

کوییک اس صفر بخریم یا پژو ۲۰۶ کارکرده؟/ بررسی فنی و قیمت




3 دیدگاه

  1. خودرو سازان داخلی یک کارو خیلی خوب بلدن. اونم رونمایی، از هر مدل فقط یکی رو درست میکنن.تولید انبوه ۲۰ سال دیگه

    • وقتی با مردمی طرف باشی که اگر پیکان دوباره تولید بشه براش صف می کشن طبیعتا انگیزه ای برای صنعتی کردن تحقیقاتت نداری.هنوز پژو پارس بی کیفیت و کاغذی مشتریش از تارا دنده ای v1 بیشتره در حالی که قیمتشون خیلی نزدیک به همه! پژو پارس الان ۶۵۰ و تارا دنده ای حدود ۷۰۰ قیمت داره! قیمتشون هم نزدیک به همه ولی باز اون ماشین ۲۵ سال پیش رو بیشتر می خرن! کجای دنیا اینجوریه؟ دنا پلاس دو نیرو به بازار بیاد پیج های زرد و نمایشگاه دار ها و صافکار ها و تعویض روغنی ها شروع می کنند به تمسخر و تخریب و ۴ سال طول می کشه تا برای مردم جا بیفته که بابا به نفع خودتونه این خودرو! خب خودرو ساز وقتی سرمایه گذاری می کنه انتظار بهره برداری هم داره چند سال باید منتظر بمونه تا به سود برسه؟

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

موتور ۶ سیلندر بنزینی خودرو رونمایی شد

موتور ۶ سیلندر بنزینی خودرو رونمایی شد. در ساخت این موتور به  ۴۵ درصد دانش فنی بومی ساخت موتور...

پست‌های مرتبط