آغاز مزایده‌ها برای فروش موتورسیکلت‌‌ بالای ۲۵۰ سی‌ سی

از دست ندهید

۱۶۱ موتورسیکلت‌ بالای ۲۵۰ سی سی برای فروش به مزایده گذاشته‌شدند. معاون بهره برداری و فروش سازمان اموال تملیکی از تعیین تکلیف حدود ۷۴ هزارمیلیارد تومان کالا به انحای مختلف در دولت سیزدهم خبر داد. او گفت: تاکنون ۴ مزایده فوق‌العاده برای موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی سی برگزار شد و حدود ۱۶۱ دستگاه به فروش رسید.

در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیت‌ران – سعید غلامی باغی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول با اشاره به آغاز فرآیند تعیین تکلیف موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی سی گفت: در راستای تعیین تکلیف اقلام در اختیار سازمان و بر اساس بند ۵ تغییرات متفرقه سال ۱۴۰۲ و همچنین با عنایت به مصوبه شورای امنیت کشور تاکنون ۴ مزایده فوق‌العاده بین دستگاه‌های مشمول برای موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی سی در اختیار برگزارشده و در حدود ۱۶۱ دستگاه با مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال به فروش رسیده‌است.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول افزود: تا پایان سال جاری تعداد ۴ مزایده فوق‌العاده مختص موتورسیکلت‌ بالای ۲۵۰ سی سی برگزار می‌شود و کلیه دستگاه‌های مشمول می‌توانند از طریق مراجعه به سایت ستاد ایران setadiran.ir نسبت به ثبت نام و شرکت در مزایده اقدام نمایند.

غلامی از تعیین تکلیف حدود ۷۴ هزارمیلیارد تومان کالا به انحای مختلف در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: فروش اموال منقول با رشد ۴۲۵ درصدی از زمان ورود هیات مدیره جدید سازمان (از سال ۱۴۰۱ تاکنون) در مقایسه با مدت مشابه سال‌های قبل به رقم ۲۰ هزار میلیارد تومان رسیده‌است.

عضو هیئت مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال تملیکی سازمان از بازگشت ۳۷ هزار میلیارد تومان کالا از طریق اعاده به صاحبان مشاغل و چرخه تولید با رشد ۱.۲۳۰ درصدی از زمان ورود هیات مدیره جدید سازمان (از سال ۱۴۰۱ تاکنون) در مقایسه با مدت مشابه سال‌های قبل خبر داد.

در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث چقدر است؟ / جدول مبلغ دیرکرد روزانه

هزینه نگهداری زانتیا چقدر است؟ آب قند آماده‌کنید!

گران‌ترین موتورسیکلت‌های بازار را بشناسید

سود بازرگانی واردات خودروهای هیبریدی اعلام شد / جدول تعرفه‌های جدید

نیسان قشقایی ۲۰۲۴ با نامی خودرو به بازار می‌آید / مشخصات فنی و کاتالوگ

۵۰۰ میلیون تومان مسدودی را برداشت کنید / آزادی وجه بلوکه‌شده خودروهای وارداتی

تعرفه واردات خودروهای برقی اعلام شد




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سیل در کارخانه مدیران خودرو ؛ کدام خودروها غرق شدند؟

سیل در کارخانه مدیران خودرو محصولات ام وی ام و فونیکس را زیر آب برد. این اتفاق در منطقه...

پست‌های مرتبط