فردا موتورز چرا پیامک واریز وجه برای جیلی آزکارا ارسال نمی‌کند؟

از دست ندهید

براساس گزارشات بسیاری از مخاطبین بیت‌ران، فردا موتورز هیچ پیامک واریز وجهی برای متقاضیان خرید جیلی آزکارا ارسال نکرده‌است. این در حالی است که فردا موتورز فقط تا پایان آذر ماه به متقاضیان خرید این خودرو فرصت واریز وجه داده‌است.

در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیت‌ران – بسیاری از مخاطبان بیت‌ران در روزهای گذشته اعلام کردند که در وضعیت بلاتکلیفی جهت واریز وجه خرید جیلی آزکارا قرار دارند. شماری از متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه، اقدام به خرید جیلی آزکارا از فرداموتورز کردند.

اما این شرکت، پس از مشخص‌شدن اسامی برندگان، هیچ پیامک واریز وجهی برای متقاضیان خرید این خودرو ارسال نمی‌کند. گرچه در وب‌سایت رسمی فردا موتورز اعلام شد که مهلت واریز وجه تا انتهای آذر ماه است، اما از آنجایی که هیچ پیامکی به متقاضیان ارسال نشده، آنها هم نمی‌توانند جهت شروع فرایند خرید اقدامی انجام دهند.

نمایندگی‌های فردا موتورز به متقاضیان اعلام می‌کنند که پرداخت وجه حتماً باید با شناسه واریز باشد. اما به دلیل آنکه هیچ پیامکی برای متقاضیان ارسال نمی‌شود، آنها هم نمی‌توانند مبلغی را جهت خرید خودرو جیلی آزکارا واریز کنند. چراکه واریز وجه بدون ارسال پیامک از سوی Farda Motors به معنای عدم ثبت نام در نمایندگی‌ها است.

از سوی دیگر، شمار زیادی از متقاضیان خرید جیلی آزکارا در زمان حضور در نمایندگی‌های فردا موتورز متوجه موضوع جالبی شدند. به بیان متقاضیان خرید این خودرو، فردا موتورز قصد دارد اسامی افرادی که به بهانه عدم پرداخت واریز وجه در مهلت مقرر نتوانستند برای واریز مبلغ خرید این خودرو اقدام کنند را از سامانه حذف کند.

بسیاری از متقاضیان خرید این خودرو اعلام کردند که فردا موتورز هم اکنون در نمایندگی‌های خود، جیلی آزکارا را با موعد تحویل ۴۵ روزه و به قیمت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان می‌فروشد. این در حالی است که بهای مصرف‌کننده این خودرو، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام شده‌بود.

پایگاه خبری بیت‌ران در صورت وصول جوابیه فردا موتورز نسبت به این موضوع، به اطلاع‌رسانی در مورد آن می‌پردازد.

در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

اختلال در شبکه توزیع سراسری سوخت / بنزین ۳ هزار تومانی موجود است

دنا پلاس موتور جدید شش دنده دستی بررسی شد / تنفس طبیعی اما چابک!

آزمایشگاه قطعات خودرو ایتراک را بشناسید / از شبیه‌‍‌سازی خورشید تا انفجار باک خودرو!

نیروی انتظامی ۲ هزار دستگاه خودرو وارد می‌کند

نیسان سیلفی پارس خودرو به تهران رسید / مشخصات فنی و قیمت

ثبت نقل و انتقال خودرو دیگر الزام قانونی ندارد




4 دیدگاه

  1. سلام.برای خیلیا نرفته پیامک ولی برای من اومد و تماس گرفتند از نمایندگی شهرمون باهام منتهی شرکت فردا موتور جوابگوی تلفن نیست که بپرسیم شناسه واریز چیه که واریز کنیم.

  2. با سلام خدمت گردانندگان این سایت اینترنتی
    من برای خودروی وارداتی بهمن ماه امسال جیلی ثبت نام کردم که مربوط به شرکت فردا موتور است متاسفانه فقط این شرکت نتایج را اعلام نمیکند ولی بقیه خودروسازها نتایج را اعلام نمودند. نمیدانم چه کسی باید جوابگو باشد و چرا این شرکت جوابگو نیست و اصلا چرا در سامانه یکپارچه وارداتی خودرو عرضه کرده است؟

  3. درود بر شما
    نمیدونم چه کسی باید در این مملکت پاسخگو باشه؟ چرا شرکت فردا موتور برای عرضه خودرو در سامانه یکپارچه اعلام آمادگی نمود؟ چرا این شرکت پاسخگو نیست؟ چرا سامانه یکپارچه از این شرکت پاسخ نمیخواهد و آنرا ملزم به پاسخگویی نمیکند؟
    لطفا لطفا این سایت در این مورد مطلب بنویسد.

  4. از پایگاه خبری بیت ران میخواهیم در مورد اینکه شرکت فردا موتور هیچ نتیجه ای را برای کسانی که جیلی آزکارا در سامانه یکپارچه خودروی وارداتی ثبت نام کردند اعلام نمیکند لطفا خبری را اعلام کند .

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

کنده شدن اکسل X55 / مدیران خودرو چه می‌گوید؟

ویدیو کنده شدن اکسل ام‌ وی ام X55 را در چند روز اخیر احتمالا دیده‌اید. اتفاقی بسیار خطرناک، که...

پست‌های مرتبط