نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۲ / جزئیات زمان و مکان برگزاری بدون غایب بزرگ

از دست ندهید

نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۲، ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی این شهر برگزار می‌شود. در این نمایشگاه ۲۱ خودروساز، واردکننده و تولیدکننده موتورسیکلت حضور دارند.

نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۲

بیت‌ران – رضا نوروزی: نشست خبری نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۲، در تالار اصفهان محل دائمی نمایشگاه‌های بین الملی تهران برگزار و رویدادهای مهم آن اعلام شد.

شرکت‌های حاضر

در این نشست که با حضور مدیرعامل نمایشگاه برگزار شد، از ۲۱ شرکت خودروساز به عنوان شرکت کننده نام برده‌شد. نکته جالب غیبت سایپا در این رویداد است. دلیل حضور نداشتن سایپا، نبود فضای کافی عنوان شد.

شرکت‌های حاضر در نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۲ ایران‌خودرو، کرمان‌موتور، مدیران‌خودرو، گروه بهمن و گروه ماموت به‌عنوان مجموعه‌های بزرگ‌تر اعلام شدند. البته گروه مدیران خودرو، گروه بهمن، کرمان‌موتور و گروه ماموت با تمام شرکت‌های زیرمجموعه خود در این رویداد حضور خواهندداشت. همچنین آرین موتور و تیگارد موتور نیز در این نمایشگاه حاضر هستند.

در گروه خودروهای کار و تجاری، شرکت ایران‌خودرو دیزل، آرین دیزل، شایان موتور و کامل دیزل به این رویداد خواهندآمد. در گروه تولیدکنندگان موتورسیکلت، شرکت نیکران موتور و ایران دوچرخ از زیر مجموعه‌های گروه بهمن حضور خواهدداشت.

تمهیدات امسال برای برگزاری

به گفته مسئولان برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۲ برای برگزاری بهتر، تمهیداتی دیده شده، که نمایشگاه نسبت به پارسال بهتر برگزار شود. این تمهیدات شامل افزایش دو برابری ظرفیت پارکینگ، همکاری با تاکسی‌های اینترنی برای ارائه تخفیف، همکاری با اتوبوس‌رانی و گسترش فضای محوطه نمایشگاه است.

برنامه‌های جانبی

این نمایشگاه برنامه‌های جانبی نیز خواهدداشت. بنابراعلام مسئولان، از جمله این برنامه‌ها، تست درایو برای خودروهای سبک و سنگین است. همچنین برای موتورسیکلت نیز تست درایو برگزار خواهدشد.

در نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۲ کلاب‌ خودروهای کلاسیک هم احتمالا حضور خواهند داشت و در فضای محوطه خودروهای خود را به نمایش خواهند گذاشت. درخواست‌هایی هم برای انجام حرکات نمایشی از طرف فدراسیون‌ها وجود دارد که در حال بررسی است و در صورت تامین فضا امکان حضور آن‌ها بالاست.

نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۴۰۲، ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی این شهر از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۸ برگزار می‌شود. در این نمایشگاه ۲۱ خودروساز، واردکننده و تولیدکننده موتورسیکلت حضور دارند. این رویداد از نظر وسعت فضا، بزرگترین رویداد خودرویی برگزار شده امسال خواهد بود.

این نمایشگاه در ۱۷ هزار مترمربع فضای سرپوشیده و ۱۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای سرپوشیده مفید برگزار خواهد شد. همچنین در این فضای نمایشگاهی، نزدیک به ۳۰ هزار مترمربع فضای باز وجود دارد که بناست برخی از غرفه‌ها به همراه برنامه‌های جانبی در آنها حاضر شوند.

بیشتر بخوانید:

تعرفه واردات قطعه خودرو بالا رفت / بررسی تاثیر آن بر بازار

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی با ۹ خودرو باز شد / لیست قیمت علی‌الحساب خودروها

۸ محصول جدید ایران‌خودرو در سامانه یکپارچه به فروش می‌رسند / قیمت محصولات جدید

شاین مکس ایران خودرو در سامانه یکپارچه عرضه می‌شود / همه چیز درباره شاین مکس

موتور احتراق داخلی پیستونی خودرو را بشناسید؛ بررسی کارکرد اجزای موتور




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

از کاغذ دیواری تا میز شام ؛ لوگوی شورولت از کجا آمده است؟

در میان لوگوی شرکت‌های مختلف خودروسازی، لوگوی شورولت یکی از ساده‌ترین لوگوها است. هر چند همین لوگوی ساده، نمادی...

پست‌های مرتبط