۳ مدل خودرو نیسان وارد ایران شدند + تصاویر

از دست ندهید

بنابر اعلام شرکت وارد کننده، ۳ مدل خودرو نیسان از گمرک ترخیص و وارد ایران شدند. این مدل‌ها کدام محصولات نیسان هستند؟

بیت ران – نمونه‌های اولیه خودروهای وارداتی شرکت نامی خودرو (نماینده فروش و خدمات پس از فروش نیسان) از گمرک ترخیص و وارد کشور شده‌اند. این محصولات در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهند شد.

خودروهای وارد شده ۳ مدل مختلف از خودروهای لیست واردات این شرکت هستند که در خبرهای تکمیلی نام و مشخصات این محصولات مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

 

به گزارش بیت ران و بنابر عکس‌های منتشر شده از سوی این شرکت، این سه خودرو نیسان سیلفی، نیسان کیکز بنزینی و نیسان ایکس تریل بنزینی هستند. برای آگاهی از اینکه با کدام موتور و مشخصات فنی وارد می‌شوند اما باید منتظر ماند.

واردات خودروهای نیسان به ایران مجوز گرفت

چندی پیش بود که خبر گرفتن مجوز واردات نیسان به ایران منتشر شد.

 

واردات نیسان با آزادسازی مجدد واردات خودرو

شرکت نامی خودرو به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خودرو در ایران، به تازگی موفق به دریافت مجوز واردات خودرو با برند نیسان به ایران شده‌است. از این پس این شرکت در واقع مجوز رسمی از سوی وزارت صمت برای واردات خودروهای نیسان به ایران را خواهد داشت و با این برند فعالیت خود را در این زمینه آغاز می‌کند.

‎انتظار می‌رود طی چند ماه پیش‌رو با ورود خودروهای جدید و با کیفیت نیسان، محبوبیت این برند خودرویی نزد دوست‌داران آن در ایران دو چندان شود. در این راستا نامی خودرو نماینده واردات، فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران خواهد بود.

تولید نیسان در سایت‌های مختلف جهانی

‎نیسان دارای سایت‌های مختلف تولیدی در سراسر جهان از جمله آمریکای جنوبی، اروپا و چین است. فرایند تولید و سطح کیفیت خودروها در همه آن‌ها یکسان و با نظارت و تایید این برند ژاپنی صورت می پذیرد.

محصولات نیسانی که به‌زودی توسط نامی خودرو به ایران وارد می شوند از سایت‌های مختلف تولیدی نیسان در سراسر جهان تهیه و تامین می‌شوند.

‎در حال حاضر و با توجه به تحریم های ایالات متحده اخذ نمایندگی شرکتهای خودروساز در دنیا به صورت غیر مستقیم و از کشوری سوم صورت می پذیرد . و شرکت‌های وارد کننده چنین مسیری را پیش رو دارند.

ویدیوی معرفی کامل جدیدترین مدل نیسان پاترول را در کانال یوتیوب بیت ران پلاس تماشا کنید:

پیشینه حضور نیسان در ایران

نیسان یکی از محبوب‌ترین و با کیفیت‌ترین برندهای خودرو در ایران است. اولین خودروی نیسان که به ایران وارد شد، یک دستگاه پاترول بود که در سال ۱۳۴۰ پا به کشور عزیزمان گذاشت. سرعت محبوبیت پاترول به حدی بود که در بیشتر سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی آن روزها همیشه پای ثابت سکانس‌ها بود. و این خودرو به یکی از پرفروش‌ترین خودروهای ایران تبدیل شد.

در سال‌های بعد، نیسان محصولات دیگری مانند ماکسیما، تیانا، جوک و ایکس تریل را هم به بازار ایران عرضه کرد. این خودروها نیز به سبب کیفیت، آپشن و استانداردهایی که داشتند به سرعت محبوب شدند و نیسان را به بالای جدول برندهای محبوب خودرویی در ایران تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید:

تارا دستی فول آپشن VIP با این مشخصات به بازار می‌آید / کاتالوگ تارا دستی VIP

ریزش قیمت خودروهای چینی در بازار آزاد / سقوط قیمت ام وی ام، فیدلیتی و جک

تارا V1 پلاس ایران خودرو چرا ۱۸۶ میلیون از تارا V1 گرانتر شد؟

قیمت قطعات خودروهای چینی نجومی شد / لیست قیمت برخی از قطعات خودروهای چینی

قیمت تیگو ۸ و FX در سرازیری سقوط / کاهش قیمت روزانه محصولات فونیکس




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

از کاغذ دیواری تا میز شام ؛ لوگوی شورولت از کجا آمده است؟

در میان لوگوی شرکت‌های مختلف خودروسازی، لوگوی شورولت یکی از ساده‌ترین لوگوها است. هر چند همین لوگوی ساده، نمادی...

پست‌های مرتبط