دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال چه تفاوت‌هایی با دنا پلاس توربو جوانان دارد؟

از دست ندهید

دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال همان دنا پلاس توربو جوانان نیست. این خودرو به اعتقاد ایران خودرو محصولی متفاوت است که با مشخصات خاص خود به بازار ارائه خواهد شد. شورای رقابت در روزهای گذشته قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال را بیش از ۵۸۹ میلیون تومان تعیین کرد.

ویدیو تارا EFP دنا را به آتش کشید را در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیت‌ران – شورای رقابت قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال را ۵۸۹ میلیون و ۲۹۶ هزار و ۸۲۲ تومان تعیین کرد. البته این قیمت درب کارخانه است و بهای مصرف کننده آن با احتساب هزینه‌های جانبی به بیش از ۶۶۰ میلیون تومان می‌رسد. برخلاف تصور بسیاری، این محصول همان دنا پلاس جوانان نیست.

دناپلاس توربو اتوماتیک آپشنال مجهز به موتور ۱.۶۵ لیتری EF7 توربو (TC7) است. می‌دانیم که دنا پلاس جوانان قرار است با موتور EFP (با قدرت ۱۶۰ اسب بخاری و گشتاور ۲۴۰ نیوتن‌متری) به دست مشتریان برسد.

اما موتور دناپلاس توربو اتوماتیک آپشنال ۱۵۰ اسب بخار قدرت دارد. گشتاور این موتور ۲۱۵ نیوتن متر است که توسط گیربکس شش سرعته اتوماتیک (AT) به محور جلو این محصول منتقل می‌شود.

 

ایران خودرو اعلام کرد که دناپلاس‌توربو اتوماتیک آپشنال مجهز به تمامی امکاناتی است که در دنا پلاس جوانان می‌توان دید. یعنی این خودرو نیز دارای چهار ایربگ، سانروف برقی، سامانه‌های کنترل پایداری و کنترل شروع حرکت در سربالایی، صندلی‌های جلو برقی، سنسورهای نور و باران، استارت دکمه‌ای، آیینه‌های برقی، چراغ روشنایی روز، نمایشگر لمسی، دوربین دید عقب، سنسور عقب، رینگ‌های ۱۶ اینچی آلومینیومی، سنسور TPMS، کروز کنترل، تریم پارچه‌ای صندلی‌ها و… است.

ویدیو اولین تجربه رانندگی را ری را ایران خودرو را در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

درخواست کارت سوخت خودرو صفر را باید با این مدارک انجام دهید

تارا دستی فول آپشن VIP با این مشخصات به بازار می‌آید / کاتالوگ تارا دستی VIP

ریزش قیمت خودروهای چینی در بازار آزاد / سقوط قیمت ام وی ام، فیدلیتی و جک

تارا V1 پلاس ایران خودرو چرا ۱۸۶ میلیون از تارا V1 گرانتر شد؟

قیمت قطعات خودروهای چینی نجومی شد / لیست قیمت برخی از قطعات خودروهای چینی




3 دیدگاه

  1. سلام تا زمانی که موتور efpروی دنا و تارای جدید نصب نشه مردم هزار تومنم هم اضافه تر پرداخت نمیکنن برای یکسری آپشن الکی

  2. سلام این که بد از بدتر شد موتورش که ضعیفتره چرا قیمتش بیشتره نکنه دنا جوانان میشه ۸۰۰ میلیون چه مملکت گل و بلبلی داریم ما

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

مدیران خودرو فراخوان داد؛ احتیاط چری نزدیک می‌‌شود

پس از بیش از یک هفته پیگیری مستمر و مجدانه بیت ران و برخی رسانه‌ها، سرانجام شرکت مدیران خودرو...

پست‌های مرتبط