زمان تکمیل وجه مشتریان بهمن موتور اعلام شد / قیمت فروش محصولات بهمن موتور

از دست ندهید

زمان تکمیل وجه مشتریان بهمن موتور توسط این خودروساز داخلی اعلام شد. متقاضیان خرید محصولات بهمن موتور در سامانه یکپارچه از چهارشنبه این هفته حاضر برای واریز وجه باشند. زمان تکمیل وجه مشتریان بهمن موتور، سه روز آینده شروع می‌شود.

بیت‌ران – محمد فتح‌اللهی: قیمت ۲۸ خودرو مونتاژی امروز توسط شورای رقابت اعلام شد. در میان لیست قیمت اعلامی توسط این شورا، محصولات بهمن موتور هم حضور داشتند.

امیر میرمنصف معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن گفت: بر این اساس مشتریان محصولات این شرکت که موعد تحویل آنها مرداد ۱۴۰۲ اعلام شد از ساعت ده صبح چهارشنبه مورخ ۲۱ تیر تا ساعت شانزده، ۲۷ تیر ماه فرصت دارند نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

امیر میرمنصف اشاره کرد که نرخ ارز تخصیصی طی سال قبل ۴۰ درصد افزایش داشت. اما این شرکت در راستای همراهی و همکاری با سیاست‌های وزارت صمت، محصولات خود را با نرخ‌های ذیل عرضه می‌کند. وی در همین رابطه تاکید کرد: همچنان قیمت بهمن موتور در مقایسه با محصولات مشابه، ارزنده و منصفانه است.

قیمت محصولات بهمن موتور با احتساب هزینه‌های جانبی

براساس لیست قیمت اعلامی امروز شورای رقابت، قیمت کارخانه فیدلیتی ۵ نفره بهمن موتور، ۹/۹۱۰/۸۲۷/۶۸۵ ریال تعیین شد. اما این خودرو با تجمیع هزینه‌های جانبی مانند بیمه، مالیات بر ارزش افزوده و… به بهای ۱۱/۲۳۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال به دست متقاضیان خواهد رسید.

قیمت فیدلیتی ۷ نفره این خودروساز داخلی هم که امروز ۱۰/۱۳۶/۶۵۳/۵۲۶ ریال اعلام شد، پس از هزینه‌های جانبی به ۱۱/۴۸۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال می‌رسد.

کراس اوور دیگنیتی پرایم این خودروساز هم امروز در لیست شورای رقابت با قیمت کارخانه ۱۱/۰۳۸/۶۶۳/۲۶۷ ریال حضور داشت. اگر هزینه‌های جانبی را به این قیمت اضافه کنیم، بهای نهایی مصرف کننده این خودرو به ۱۲/۴۹۶/۰۰۰/۰۰۰ ریال می‌رسد.

آخرین محصول بهمن موتور که توسط شورای رقابت قیمت‌گذاری شد، ریسپکت بود. قیمت این سدان چینی از سوی شورای رقابت، ۸/۵۹۰/۰۱۲/۱۹۵ ریال اعلام شد. حال آنکه جمع هزینه‌های جانبی به این مبلغ بهای نهایی ریسپکت را به ۹/۷۳۷/۶۰۰/۰۰۰ ریال می‌رساند.

بیشتر بخوانید:

عوارض اتوبان تهران – شمال نجومی شد / رفت و برگشت ۳۰۰ هزار تومان

قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت منتشر شد / قیمت ۲۸ خودرو مونتاژی بازار

شرایط فروش محصولات کرمان موتور ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه اعلام شد

قیمت محصولات فردا موتورز مشخص شد / لیست جدید اصلاحی شورای رقابت

قیمت محصولات بهمن موتور اعلام شد / لیست جدید اصلاحی شورای رقابت




5 دیدگاه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

موتور ۶ سیلندر بنزینی خودرو رونمایی شد

موتور ۶ سیلندر بنزینی خودرو رونمایی شد. در ساخت این موتور به  ۴۵ درصد دانش فنی بومی ساخت موتور...

پست‌های مرتبط