آرین پارس موتور پول لاماری ایما را غیر قانونی می‌گیرد؟ / بخشنامه فروش جدید

از دست ندهید

برخی شرکت‌های خصوصی از جمله آرین پارس موتور خواستار دریافت کل مبلغ خودرو از مشتریان هستند. این در حالی است که هنوز قیمت خودروهای این شرکت توسط شورای رقابت اعلام نشده است. یعنی آرین پارس موتور فقط می‌تواند به صورت علی الحساب هزینه‌ای بابت فروش لاماری ایما از مردم دریافت کند.

بیت‌ران – قیمت‌گذاری خودروهای مونتاژی چند ماهی است که با چالش روبه رو است. شرکت‌های خصوصی حاضر به اجرای مصوبه شورای رقابت در قیمت‌گذاری محصولات خود نیستند. این در حالی است که این مصوبه قانوناً باید توسط شرکت ها اجرا شود. حتی اعلام شد که در صورت تخلف با شرکت‌های متخلف برخورد لازم انجام خواهد شد.

آرین پارس موتور یکی از شرکت‌های خصوصی‌ای است که محصولات خود را در سامانه یکپارچه به فروش رساند. این شرکت در اطلاعیه‌ای درباره متقاضیان حائز شرایط طرح عادی منتشر کرد.

این اطلاعیه مربوط به متقاضیانی است که در خرداد ماه سال جاری نسبت به انتخاب خودروی لاماری ایما اقدام کردند. اولویت این متقاضیان پاییز سال ۱۴۰۲ تائید شد و پیامک هم به ایشان ارسال شد.

قیمت لاماری ایما آرین پارس موتور

آرین پارس موتور - لاماری ایما

آرین پارس‌موتور اعلام کرد متقاضیان امکان واریز وجه و ثبت نام را دارند. همچنین مشتریان از امروز ۱۷ تیر ماه به مدت ۳ روز فرصت دارند تا هزینه خودرو که یک میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان است را واریز کنند. این متقاضیان، تا ۳ ماه آینده لاماری ایما خود را دریافت خواهند کرد.

اقدام شرکت آرین پارس موتور در دریافت هزینه از مشتریان در حالی انجام می شود که هنوز قیمت خودروهای این شرکت توسط شورای رقابت اعلام نشده است.

به اعتقاد شورای رقابت باید به مشتریان اعلام شود وجه دریافتی قطعی نیست. در صورت اعلام قیمت نهایی محصولات توسط شورای رقابت، مابه‌التفاوت‌ها باید پرداخت شود. یا اینکه شرکت‌ها وجه اضافه دریافتی را به خریدارن برگشت بدهند.

در همین ارتباط خریداران باید در تکمیل وجه خودروهای ثبت نامی دقت عمل لازم را داشته باشند تا با اعلام قیمت نهایی خودروهای مونتاژی دچار مشکل نشوند.

بخشنامه فروش لاماری ایما

بخشنامه فروش آرین پارس موتور

بیشتر بخوانید:

مرسدس‌بنز AMG One به کلکسیون خودرو والتری بوتاس اضافه شد

هزینه تولید خودرو دنا پلاس در ایران خودرو چقدر است؟

خودروهای وارداتی کارکرده از کدام برندها خواهند بود؟

چانگان UNI-V هیبرید سدان اختصاصی پارس خودرو / بررسی تخصصی

قیمت لاستیک خودرو در بازار / جدول قیمت به‌روز تیر ۱۴۰۲

شرکت مگاموتور با DAE چین همکار شد / شروع تغییرات در موتور خودروهای سایپا




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

از کاغذ دیواری تا میز شام ؛ لوگوی شورولت از کجا آمده است؟

در میان لوگوی شرکت‌های مختلف خودروسازی، لوگوی شورولت یکی از ساده‌ترین لوگوها است. هر چند همین لوگوی ساده، نمادی...

پست‌های مرتبط