احتمال بازگشایی واردات خودرو سبب ایجاد رکود در بازار شده است

از دست ندهید

معاملات در بازار خودرو به کمترین میزان رسیده و قیمت‌ها به روال چند هفته‌ گذشته، بدون‌تغییر مانده است انتظار برای واردات خودرو ادامه دارد.

بیت ران – این روزها جز معدود افرادی که نیاز واقعی به خودرو دارند، برای خرید مراجعه نمی‌کنند و رکودی سنگین بر بازار حکمفرماست.

رکود بازار نقل و انتقالات خودرو در پایتخت در حالی به دو ماه رسیده که صحبت‌های انجام شده در خصوص احتمال بازگشایی واردات خودرو، رکود را شدیدتر کرد و طی آن فروشندگان زیاد شدند اما خریداران عقب‌نشینی کردند.

به گفته رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران، اکنون بازار در یک وضعیت بلاتکلیفی به سر می‌برد، وضعیتی که سبب شده مشتری مراجعه نکرده و خریدار اندک باشد.

سعید موتمنی در این زمینه گفت: «خودروهای خارجی و مونتاژی بیشترین آسیب را از این شرایط دیده‌اند و تقریبا هیچ مشتری برای این خودروها وجود ندارد، اما اندک خرید و فروش‌هایی در خودروهای پرطرفدار داخلی و مونتاژی و به‌طور عمده خودروهای زیر ۵۰۰ میلیون تومانی در جریان است.»

وی با اشاره به محدودیت‌های عرضه‌های خودروسازان، تاکید کرد: «اگر عرضه افزایش یافته و به‌ویژه آن‌طور که خودروسازان وعده داده‌اند خودروهای ناقص کف پارکینگ‌هایشان تکمیل و تجاری شود، می‌تواند بر کاهش مجدد قیمت‌ها تاثیرگذار باشد.»

بیشتر بخوانید:

تارا دنده اتوماتیک رونمایی شد + زمان عرضه و امکانات خودرو
طراح خودرو شاهین سرطراح ایران خودرو شد
موتور سه سیلندر یک لیتری ایران خودرو چیست؟ / همراه مشخصات کامل فنی
مشکلات موتور EF7 / مقایسه موتور EF7 با TU5
خانواده موتور EF7 در دست توسعه
تست و بررسی میتسوبیشی میراژ در ایران و بررسی موتور آن 

 

منبع: دیجیاتو




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

از کاغذ دیواری تا میز شام ؛ لوگوی شورولت از کجا آمده است؟

در میان لوگوی شرکت‌های مختلف خودروسازی، لوگوی شورولت یکی از ساده‌ترین لوگوها است. هر چند همین لوگوی ساده، نمادی...

پست‌های مرتبط