نگاهی اجمالی به سوئست DX3 / با محصول جدید دیار خودرو آشنا شوید

از دست ندهید

سوئست DX3 محصول جدید دیار خودرو است که در شهر گلپایگان مونتاژ می شود. چندی پیش نیز فروش سوئست DX3 به صورت نقدی توسط دیار خودرو صورت گرفت.

بیت ران – مهدی درفشی: دیار خودرو در کارنامه خود، همکاری با برندهای مطرح چین از جمله گریت وال و بایک را دارد. حال، پس از مدت ها دیار خودرو با همکاری سوئست چین، یک کراس اوور را به سبد محصولاتش افزوده است. سوئست یکی از خودروسازان فعال در چین است. از جمله محصول این شرکت که مدت زیادی است در کشور حضور دارد، می توان به ون دلیکا اشاره کرد. اخیرا فروش نقدی سوئست DX3 آغاز شد. دیار خودرو برچسب قیمتی ۶۰۹ میلیون تومانی را بر روی این خودرو زد.

با سوئست DX3 آشنا شوید

سوئست DX3 توسط پینین فارینا ایتالیا طراحی و در سال ۲۰۱۹ رونمایی شد. بیننده با نگاهی به ظاهر سوئست DX3، با یک طراحی منسجم و به دور از هر گونه خطوط یا حجم اضافه، مواجه می شود. طراحی سوئست DX3 معقول است و از لحاظ ظاهری، می تواند رقیبی برای هم رده های خود باشد.

طراحی کابین نیز ظاهر مناسبی دارد و سازنده سعی کرده است که با استفاده از صفحه نمایشگر به جای صفحه کیلومتر آنالوگ، کابین را مدرن جلوه دهد. همچنین یک صفحه نمایشگر نیز در بالای قسمت میانی داشبورد قرار گرفته که وظایفی چون پخش موزیک و مسیریابی را بر عهده دارد. محل قرارگیری نمایشگر، نگارنده را به یاد محصولات ب ام و می اندازد!

قلب تپنده ۱.۵ لیتری ۱۵۴ اسب بخاری

این کراس اوور کامپکت به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با حداکثر قدرت ۱۵۴ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۲۵ نیوتن متر مجهز است. نیروی این پیشرانه به واسطه جعبه دنده CVT به محور جلو منتقل می شود. پیشرانه مورد استفاده در این خودرو، استاندارد آلایندگی یورو ۵ را پاس می کند.

تحهیزات ایمنی و رفاهی

از جمله تجهیزات سوئست DX3 می توان به شش کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم جلوگیری از خطای ترمز، سیستم محافظت در برابر واژگونی، سیستم کنترل کشش هوشمند، سیستم استارت در شیب، سیستم هشدار خادثه، سقف پانوراما، روف رک، سنسور پارک جلو و عقب، صندلی های چرم، صفحه نمایشگر هفت اینچی، دوربین ۳۶۰ درحه سه بعدی، سیستم تهویه مطبوع خودکار، کی لس استارتر، ترمز پارک برقی، سنسور باران و رینگ های آلومینیومی ۱۸ اینچی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

فیدلیتی پرایم به نمایندگی های منتخب بهمن موتور آمد

کیتون ها در راه ایران! / با محصولات جدید کارمانیا آشنا شوید

آغاز پیش فروش نقدی سوئست DX3 از هفته آینده

 

 




1 دیدگاه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط