فیدلیتی پرایم به نمایندگی های منتخب بهمن موتور آمد

از دست ندهید

فیدلیتی پرایم محصول جدید گروه بهمن، به تازگی وارد شو روم ها و نمایندگی های منتخب این شرکت شد.

بیت ران – مهدی درفشی: فیدلیتی جدیدترین محصول گروه بهمن است که به تازگی، در شو روم ها و نمایندگی های منتخب این شرکت، به نمایش گذاشته شده است.

محصول استراتژیک بهمن موتور

پیش تر بیوک علی مرادلو، مدیرعامل گروه بهمن در مصاحبه با بیت ران خبر از خرید پلتفرم فیدلیتی داد. بنابراین، فیدلیتی یک محصول استراتژیک برای این خودروساز محسوب می شود‌‌. چرا که قابلیت های زیادی از جمله تولید خودرو در سگمنت های مختلف، وجود دارد. در بحث قوای محرکه نیز شرکت تی وان تامین کننده موتور با توان های مختلف خواهد بود.

فیدلیتی پرایم در دو نسخه پنج و هفت نفره

فیدلیتی پرایم در دو نسخه پنج و هفت نفره به بازار عرضه خواهد شد. همچنین قابلیت انتخاب رینگ های آلومینیومی ۲۰ اینچی برای فیدلیتی پرایم وجود دارد. در بحث توان فنی نیز فیدلیتی به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با حداکثر قدرت ۱۵۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر مجهز است. نیروی پیشرانه توسط جعبه دنده شش سرعته دو کلاچه خودکار، به محور جلو منتقل می شود.

پیشرانه مورد استفاده روی فیدلیتی، در واقع همان پیشرانه با کد E۴T۱۵C است. در حال حاضر، این پیشرانه در خودروهایی چون چری آریزو ۶ و ام وی ام X۵۵ نیز استفاده می شود. اگر چه، طبق گفته بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن، پس از مدتی پیشرانه ساخت تی وان جایگزین این پیشرانه خواهد شد.

تجهیرات ایمنی و رفاهی

در این بحث، فیدلیتی پرایم به سطح مناسبی از تجهیزات ایمنی و رفاهی مجهز است. از این تجهیزات می توان به کیسه هوای راننده، سرنشین، و جانبی، سیستم هشدار دهنده انحراف از خطوط، سیستم تشخیص نقاط کور، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سیستم ورود و خروج بدون کلید، کی لس استارتر، صفحه نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی، شارژر وایرلس تلفن همراه، سیستم تهویه مطبوع خودکار و سانروف پانوراما اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بررسی فنی و ظاهری فیدلیتی خودرو جدید گروه بهمن و مقایسه آن با دیگنیتی

شرکت بهمن با خودرو فیدلیتی، برای سایپا و ایران خودرو خط و نشان کشید

موتور سایپا آریا سه سیلندر شد / همراه مشخصات فنی موتور تیوان




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط