آغاز پیش فروش نقدی سوئست DX3 از هفته آینده

از دست ندهید

سوئست DX3 محصول جدید دیار خودرو است و فروش این خودرو از هفته آینده به صورت نقدی، آغاز خواهد شد.

بیت ران – مهدی درفشی: شرکت دیار خودرو پس از همکاری با برندهای موفقی چون گریت وال و بایک چین، حال به سراغ همکاری با سوئست رفته است. DX3 اولین محصول سوئست خواهد بود که توسط دیار خودرو به بازار ایران عرضه خواهد شد. بر اساس اطلاعات بدست آمده از یک منبع آگاه، فروش سوئست DX3 از اوایل هفته آینده و به صورت نقدی خواهد بود. قیمت کل این خودرو ۶۰۹ میلیون تومان اعلام شده است. این وجه طی دو مرحله از مشتریان دریافت خواهد شد. در مرحله اول ۴۴۹ میلیون تومان و پس از ارسال دعوت نامه، ۱۶۰ میلیون تومان دریافت خواهد شد. مدت زمان تحویل سوئست DX3 حداکثر ۴۵ روز کاری خواهد بود. همچنین برای مشتریان، توانایی انتخاب رنگ های سفید، مشکی، بژ و قرمز فراهم شده است.

درباره سوئست DX3 بدانید

شرکت سوئست یکی از خودروسازان فعال در چین است. از جمله محصول این شرکت که مدت زیادی است در کشور حضور دارد، می توان به ون دلیکا اشاره کرد. حال این شرکت قصد دارد با همکاری دیار خودرو، کراس اوور DX3 را به بازار ایران عرضه کند. البته محصولی که قرار است توسط دیار خودرو به بازار کشور عرضه شود، مدل DX5 است. اما در ایران نام DX3 برای آن درنظر گرفته شد. این کراس اوور چینی توسط پینین فارینا طراحی و در سال ۲۰۱۹ میلادی رونمایی شد.

سوئست DX3 با موتور ۱.۵ لیتری توربو که ۱۵۴ اسب بخار و ۲۲۵ نیوتن متر گشتاور دارد، به بازار عرضه خواهد شد. قدرت این موتور به واسطه جعبه دنده هشت سرعته CVT به محور جلو منتقل می شود. از جمله امکانات این خودرو می توان به سقف پانوراما، سنسور پارک جلو و عقب، صندلی های چرم، دوربین ۳۶۰، سیستم تهویه مطبوع خودکار، کی لس استارتر، ترمز پارک برقی و سنسور باران اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بررسی فنی و ظاهری فیدلیتی خودرو جدید گروه بهمن و مقایسه آن با دیگنیتی

فروش جک جی۴ گران تر از نرخ مصوب کارخانه، توسط کرمان موتور

چری با مدل Exeed TX به بازار خودرو آمریکا وارد می شود




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط