کیتون ها در راه ایران! / با محصولات جدید کارمانیا آشنا شوید

از دست ندهید

اخیرا، شرکت کارمانیا خبر از عقد قرارداد همکاری با کیتون موتور چین داد. احتمالا کارمانیا تعهدات باقی مانده محصولات بی وای دی را با محصولات کیتون جبران کند.

بیت ران – مهدی درفشی: به تازگی، شرکت کارمانیا خبر از عقد قرارداد همکاری با کیتون موتور چین داد. احتمالا این شرکت تعهدات باقی مانده محصولات بی وای دی را با محصولات کیتون جبران کند. در ابتدا، کارمانیا دو مدل V60 و EX80 از محصولات کیتون را برای عرضه به بازار کشور انتخاب کرده است.

با کیتون موتور آشنا شوید

کیتون موتور یک برند چینی و زیر مجموعه شرکت فوجیان است. فوجیان در چین تولید ون های مرسدس بنز و میتسوبیشی را عهده دار است. البته باید این را هم افزود که برند سوئست نیز از زیر مجموعه های فوجیان است. گویا کارمانیا نتوانسته سوئست را برای همکاری راضی کند و به سراغ یکی دیگر از زیر مجموعه های فوجیان رفته است!

نگاهی اجمالی به V60 و EX80

مدل V60 یکی از دو محصولی است که کارمانیا به نمایندگی از کیتون به بازار کشور عرضه خواهد کرد. V60 مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با کد فنی DAM15DL است. این پیشرانه توانایی تولید حداکثر قدرت ۱۱۴ اسب بخار و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. گیربکس V60 نیز از نوع دستی و پنج سرعته است.

در بحث فنی، کیتون EX80 نیز کاملا با مدل V60 مشابه است. اگر چه ۱۱۴ اسب بخار برای یک SUV و خودروی MPV مناسب نیست. صرف نظر از وزن خالص خودرو که چقدر است، باید توان مناسب حمل هفت نفر وجود داشته باشد. از طرفی دیگر، اکثر رقبای این دو خودرو در بازار کشور، مجهز به پیشرانه های ۱.۵ لیتری توربو هستند و حدودا بین ۱۴۰ تا ۱۵۰ اسب بخار قدرت دارند! باید دید که در آینده، کارمانیا محصولات کیتون را با چه قیمتی وارد بازار خواهد کرد.

از جمله تجهیزات این دو محصول جدید کارمانیا می توان به فرمان برقی، سیستم تهویه جلو و عقب، دوربین پارک و سنسور پارک عقب، نمایشگر هشت اینچی لمسی، شش بلندگو، قابلیت تنظیم صندلی راننده، قفل کودک، آینه داخلی دستی و آینه جانبی برقی اشاره کرد. اگر چه سازنده در برخی موارد بسیار اقتصادی عمل کرده و ترمز کاسه ای را برای محور عقب درنظر گرفته است!

بیشتر بخوانید:

کارمانیا ek1 ؛ افتضاح سدان الکتریکی سودا در آزمون ایمنی آلمانی ها

سودا SA01 در کارمانیا ؛ واقعیت‌هایی که به شما نمی‌گویند

کارمانیا؛ ناتوان از تحویل خودروهای BYD / بی وای دی




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط