کیا اسپورتیج ۲۰۲۳ چه ویژگی هایی دارد؟

از دست ندهید

 کیا اسپورتیج مدل ۲۰۲۳ در ماه ژوئیه با یک طراحی جدید معرفی خواهد شد. این مدل از اصول طراحی جدید این خودروساز کره ای برخوردار است. اصولی که در مدل EV6 نیز مشاهده شده بود.

انتظار می‌رود کمپانی کیا موتورز برای اولین بار یک پیشرانه هیبریدی برای اسپورتیج جدید ارائه دهد.

بیت ران – انتظار می‌رود کمپانی کیا موتورز برای اولین بار یک پیشرانه هیبریدی برای اسپورتیج جدید ارائه دهد. کیا سه تصویر تیزری از Sportage جدید که دوباره طراحی شده است را منتشر کرده است. تولید مدل جدید در ماه جولای آغاز شد. این مدل جدید سال ۲۰۲۲ وارد بازار ایالات متحده می‌شود که انتظار می‌رود برای اولین بار یک پیشرانه هیبریدی ارائه دهد. قبلا تصوری از کیا اسپورتیج نسل جدید منتشر شده بود. اما حالا کیا تصاویر تیزری جدیدی را به اشتراک گذاشته است. در این تصاویر نمای بیرونی و داخلی نسخه جدید این SUV را نشان می‌دهد.

نصب لوگوی جدید و طراحی داشبورد جدید

این شرکت همچنین تایید کرد که تولید اسپورتیج اولین بار در ژوئیه آغاز خواهد شد. به این معنی که باید در اوایل سال ۲۰۲۲ به عنوان مدل ۲۰۲۳ وارد بازار آمریکا شود. آرم جدید کیا به طور برجسته در جلو نمایش داده می‌شود. فضای داخلی دارای یک صفحه نمایش بزرگ است که به نظر می‌رسد تقریبا کل عرض داشبورد را پوشش می‌دهد.

کیا اسپرتیج ۲۰۲۳ مطابق تمامی خودروهای جدید از صفحه نمایش بزرگ در داشبورد بهره مند است
کیا اسپرتیج ۲۰۲۳ مطابق تمامی خودروهای جدید از صفحه نمایش بزرگ در داشبورد بهره مند است

کیا هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد پیشرانه‌های اسپورتیج به اشتراک نگذاشته است. اما انتظار می‌رود پیشنهاد‌های مربوط به هیوندای توسان ۲۰۲۲ منعکس شود.

این به آن معناست که یک موتور چهار سیلندر ۵/ ۲ لیتری به عنوان موتور پایه و یک پیشرانه هیبریدی با یک توربو ۶/ ۱ لیتری توربو به عنوان یک گزینه باشد. کیا ممکن است مطابق با مدل SX فعلی، موتور توربو قدرتمندتری را نیز ارائه دهد. به زودی درباره نسخه جدید جهانی Sportage و مشخصات این خودرو در بازار آمریکا در اواخر امسال به اشتراک گذاشته می‌شود. کیا اسپورتیج ۲۰۲۳ در ژوئیه با طراحی جدید آغاز به کار می‌کند.

منبع: دنیای اقتصاد

بیشتر بخوانید:

طرح مفهومی خودرو نظامی کیا رونمایی شد + انواع کاربری

خودرو اَپل توسط کیا تولید خواهد شد؟




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط