گازسوز کردن یک میلیون و ۴۶۴ هزار خودرو به صورت رایگان آغاز شد

از دست ندهید

با توجه به برنامه‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای دوگانه‌سوز کردن خودروها، فرایند گازسوز کردن یک میلیون و ۴۶۴ هزار خودرو به صورت رایگان در یک طرح ۱۶ ماهه آغاز شده است.

بیت ران – حمید قاسمی، معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، در رابطه با این طرح ۱۶ ماهه گفت:

در یک طرح ۱۶ ماهه، تبدیل یک میلیون و ۴۶۴ هزار خودروی وانت، تاکسی، ون و مسافربر شخصی به‌صورت رایگان به دوگانه‌سوز آغاز شده است. البته امیدواریم تغییر قیمت‌ها و تورم بر این مهم تاثیر نگذاشته و بتوانیم کارها را طبق برنامه جلو ببریم.

بنابر آنچه معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت، ثبت نام‌ها برای دوگانه سوز کردن خودروها آغاز شده است. او اشاره کرد که تاکنون حدود ۲۹۰ هزار نفر در سایت irngv.ir ثبت نام کرده‌اند. قاسمی همچنین افزود: «هر چقدر صاحبان خودروهای وانت، تاکسی، ون و مسافربر شخصی سریع‌تر اقدام به ثبت نام کنند، خودروهای آن‌ها زودتر تبدیل به گازسوز می‌شود.»

گازسوز کردن خودروها

قاسمی همچنین بیان کرد:

کافی است افراد متقاضی نام خود را در سایت مذکور ثبت نام کنند. چراکه مابقی کارها به صورت پیامکی انجام شده و می‌توانند خودروی خود را به گازسوز تبدیل کنند.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در پایان اشاره کرد: «ماشین‌های شخصی در اولویت اول گازسوز کردن نیستند؛ اما به دنبال ارائه وام به این دسته از مالکان خودروها هستیم تا این مهم تحقق پیدا کند.»

بیشتر بخوانیم:

جزئیات طرح رایگان گازسوز کردن خودرو های عمومی

خطر در کمین استفاده کنندگان گاز ال پی جی به عنوان سوخت خودرو

حذف سهمیه سوخت تاکسی های فاقد پروانه از اول اسفند




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سیل در کارخانه مدیران خودرو ؛ کدام خودروها غرق شدند؟

سیل در کارخانه مدیران خودرو محصولات ام وی ام و فونیکس را زیر آب برد. این اتفاق در منطقه...

پست‌های مرتبط