لوکا دِ مئو؛ مدیرعامل جدید شرکت رنو شد

از دست ندهید

از اول ژوئیه‌ی ۲۰۲۰ مسئولیت هدایت و رهبری شرکت رنو برعهده مدیرعامل جدید این شرکت یعنی لوکا دِ مئو خواهد بود.

بیت ران – لوکا دِ مئو (Luca De Meo)، مدیرعامل سابق برند اسپانیایی سئات (SEAT) بوده و امید می رود یک جایگزین مناسب برای کارلوس گون باشد. بعد از گون به صورت موقت کلوتیلدِ دلبوس رهبری رنو را به عهده گرفته و حالا با حمایت قاطع مدیران ارشد شرکت رنو و مدیرعامل نیسان لوکا دِ مئو هدایت شرکت فرانسوی رنو را خواهد پذیرفت.

لوکا دِ مئو متولد سال ۱۹۶۷ در میلان ایتالیا بوده و در رشته‌ی مدیریت اجرایی کسب‌وکار از دانشگاه خصوصی بوکنی میلان فارغ‌التحصیل شد. وی در رزومه خود سابقه همکاری با واحد اروپایی تویوتا، فیات، فولکس واگن، آئودی و برندهای لانچیا و آلفارومئو  را نیز داراست.

شرکت رنو

این مدیرعامل جدید شش ماه فرصت دارد تا برنامه‌های خود برای رنو و دیگر برندهای زیرمجموعه را تنظیم کند. از سال ۲۰۱۸ با بازداشت کارلوس گون شرکت رنو درگیر مشکلات فراوانی شده و در این بین دِ مئو باید بتواند با در نظر گرفتن فرار گون از ژاپن رابطه‌ی فرانسوی‌ها و ژاپنی‌ها را بهبود بخشیده و این شرکت چند ملیتی را به سمت بازسازی کسب و کار هدایت کند.

از دستاوردهای حائز اهمیت لوکا دِ مئو می توان به افزایش فروش سئات با افزایش تولید کراس اوور و همچنین استقلال برند کوپرا (Cupra) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نیسان به دنبال جدایی از رنو؛ سرنوشت نامعلوم هولدینگ آلیانس

رنو کپچر و رنو کلیو هیبریدی رونمایی شدند؛ خودروهای که قرار بود به ایران بیایند

توضیحات تکان دهنده کارلوس گون در مورد شرایط زندان های ژاپن




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط