چری با مدل Exeed TX به بازار خودرو آمریکا وارد می شود

از دست ندهید

چری چین قصد دارد با برند جدیدی به نام Vantas وارد بازار آمریکا شود. اولین محصول این برند یک خودروی کراس اوور با نام Exeed TX خواهد بود.

بیت ران – حسین ریحانی: هولدینگ خودرویی چینی HAAH از برند جدیدی به نام Vantas رونمایی کرد که قرار است کراس اوورهای لوکس را در آمریکا تولید و به فروش برساند. از آنجایی که تولید یک خودروی کاملا جدید هزینه و زمان زیادی نیاز دارد این شرکت قرار است تا با چری چین همکاری کند و اولین محصول خود را روی پلتفرم Exeed چری بسازد.

چری Exeed TX

این برند از همین حالا کارها و اقدامات خود برای حضور در بازار آمریکا را شروع کرده است و جزییات طرح در آینده اعلام خواهند شد. تا اینجای کار از تصاویر این طور معلوم است که اولین محصول Vantas در آمریکا همان خودروی چری Exeed TX یا TL است که تنها آرم آن عوض شده است. در مورد مشخصات این خودرو هیچ اطلاعاتی در دست نیست ولی می دانیم که خودروی Exeed TX از یک موتور ۱.۶ لیتری توربو به قدرت ۱۹۴ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر استفاده می‌کند. این خودرو از یک گیربکس ۷ دنده دوبل کلاچ برای انتقال نیرو به هر چهار چرخ استفاده می کند.

چری Exeed TX

چری Exeed TX مجهز به کروز کنترل هوشمند، رادار نقطه کور، سیستم هشدار تصادف جلو، ترمز اضطراری خودکار، رادار بین خطوط، سیستم هشدار اشیا متحرک پشت خودرو و سیستم کمکی بین خطوط است.

از امکانات TX می‌توان به چراغ‌های اصلی LED، سانروف پانوراما، سیستم ورود بدون کلید، پشت آمپر دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی داشبورد، سیستم رهیاب ماهواره‌ای مجهز به واقعیت افزوده، استارت دکمه ای و تودوزی چرم ناپا اشاره کرد.

در بخش ایمنی، Exeed TX مجهز به کروز کنترل هوشمند، رادار نقطه کور، سیستم هشدار تصادف جلو، ترمز اضطراری خودکار، رادار بین خطوط، سیستم هشدار اشیا متحرک پشت خودرو و سیستم کمکی بین خطوط است. مدیر HAAH دوک هال در مورد این برند جدید گفت که وانتاس فناوری‌های جدیدی را از شریک چینی خود دریافت خواهد کرد که شامل سیستم‌های ایمنی و کمکی رانندگی هستند. این خودرو از سطحی از رانندگی خودکار نیز در آینده برخوردار خواهد شد. چری Exeed TX

این خودرو برای مشتریان اروپایی و آمریکایی امکانات بیشتری خواهد داشت و سعی شده تا محصولی با کیفیت، ایمنی و قابلیت اطمینان بالا تولید شود. هنوز هیچ اطلاعی در مورد زمان ورود به بازار وانتاس نداریم. HAAH همزمان در حال تلاش برای وارد کردن برند زوتی به بازار آمریکا نیز است و قرار بود اولین مدل زوتی را امسال وارد این کشور شود اما بنا به دلایلی این اتفاق تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید:

تازه ترین شرایط فروش مدیران خودرو با افزایش قیمت خودروهای چری اعلام شد (به روز رسانی)

نبرد وانت های برقی بزرگ در آمریکا؛ هامر در برابر تسلا سایبرتراک و ریوان

منبع: carscoops




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط