مدیران خودرو و کرمان موتور باید به قیمت‌های قبل برگردند

از دست ندهید

سازمان حمایت  مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به دو شرکت مدیران خودرو و کرمان موتور در خصوص افزایش قیمت محصولاتشان پس از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین  اخطار داد.

بیت ران – عباس تابش رئیس هیئت مدیره سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که دو شرکت مدیران خودرو و کرمان موتور که به بهانه افزایش قیمت حامل های انرژی پس از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین  قیمت  محصولات خود را افزایش دادند باید سریع به قیمت‌های قبلی بازگردند.

مدیران خودرو و کرمان موتور

شرکت‌های خودروسازی بدون تایید سازمان حمایت حق افزایش قیمت ندارند

گزارشات میدانی حاکی از آن است که دو شرکت مدیران خودرو و کرمان‌موتور بعد از افزایش نرخ بنزین قیمت محصولات خود را بالا بردند.اما طبق قانون، شرکت‌های خودروسازی بدون تایید سازمان حمایت حق افزایش قیمت ندارند و این کار تخلف محسوب می شود. سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از  این دو شرکت خودرو ساز خواسته است که مستندات مربوط به افزایش قیمت خود را ارائه کنند و هرچه سریعتر محصولات خود را به قیمت های قبلی در بازار عرضه کنند.

ارسال پرونده دو شرکت خودروساز به تعزیرات درصورت افزایش قیمت

عباس تابش در ادامه تصریح کرد: معاون مربوط به بخش خودرو در سازمان حمایت جهت اطمینان از افزایش قیمت محصولات دو شرکت خودروساز به دنبال دریافت مستندات دقیق است.

وی در خصوص افزایش قیمت محصولات گفت: افزایش قیمت این دو خودروساز در حد گزارش به ما رسیده، اما با توجه به این که این دو شرکت در تعزیرات پرونده دارند اگر افزایش قیمت در این دو شرکت اتفاق بیفتد حتما پرونده جدید آن‌ها به سازمان تعزیرات ارسال خواهد شد.

با وجود اینکه از سوی سازمان حمایت تاکید شده بود “هرگونه عرضه خودرو از سوی خودروسازان به قیمت‌هایی بیش از قیمت بازار، تخلف محسوب می‌شود”، اما تابستان گذشته هر دو شرکت نامبرده برخی محصولات خود را گران‌تر از نرخ‌های بازار عرضه می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

تفاوت قیمت کارخانه و بازار خودروها ؛ کارخانه از بازار پیشی گرفت + قیمت

کرمان خودرو تعطیل می شود ؟ / تعدیل نیرو به دلیل مشکلات ارزی

راهکاری برای کاهش ۱۰ میلیون تومانی قیمت خودرو های داخلی

منبع:ایسنا




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط