آیا نسخه اسپرت کادیلاک اسکالید V تولید می‌شود؟

از دست ندهید

احتمال دارد مدل جدید کادیلاک اسکالید برای سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شود. این خودرو یک  اس یو وی لوکس با طولی نزدیک به ۵.۷ متر است.

بیت ران- حسین ریحانی: کادیلاک بزرگ‌ترین محصول خود برای سال ۲۰۲۱ یعنی مدل جدید اسکالید را به زودی به بازار خواهد فرستاد. احتمال معرفی نسخه اسپرت از این خودرو با نام اسکالید V نیز وجود دارد. کادیلاک اسکالید بزرگ با طول نزدیک به ۵.۷ متر بزرگ‌ترین محصول کادیلاک است و مدل جدید آن به تازگی معرفی شده است.

از آنجایی که کلمه‌ی SUV مخفف Sport Utility Vehicle است برخی طرفداران کادیلاک روی کلمه‌ی اسپرت تاکید دارند و امیدوارند تا کادیلاک نسخه‌ای اسپرت از اسکالید را نیز معرفی کند. فعلا عرضه‌ی چنین مدلی در هاله‌ای از ابهام است ولی در صورت عرضه به نظر می‌رسد با نام اسکالید V وارد بازار شود.

این مدل همچنین می‌تواند از سپرهای اسپرت، ورودی‌های هوای بزرگ، رکاب‌های جانبی اسپرت، دیفیوزر و کاپوت متفاوتی استفاده کند. در حال حاضر یک رندر کامپیوتری از این خودرو توسط XTomi وجود دارد که این مدل را با رینگ ها و سقف مشکی رنگ نشان می‌دهند.

پیشرانه‌ استفاده شده در کادیلاک اسکالید V احتمالا از نوع V8 با حجم ۴.۲ لیتری توربو دیزل باشد

این خودرو برای اینکه بتواند به خوبی با مرسدس بنز AMG GLS63 و بی ام و X7 M50i رقابت کند باید از پیشرانه‌ ای قوی برخوردار باشد چون رقبای آلمانی اش به ترتیب ۶۰۳ و ۵۲۳ اسب بخار قدرت دارند.

موتورهای فعلی که برای اسکالید در نظر گرفته شده اند شامل موتور ۳ لیتری توربودیزل ۲۷۷ اسب بخاری و مدل ۶.۲ لیتری V8 با قدرت ۴۲۰ اسب بخار هستند.گرچه موتور دوم به نظر قوی می رسد اما طرفداران دوست دارند تا موتور V8 تویین توربو ۴.۲ لیتری Blackwing را در این خودرو ببینند.

موتور ۴.۲ لیتری توربو در مدل های CT6 و CTS-V استفاده شده است و می‌تواند ۵۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. در مدل های سواری این موتور به یک گیربکس ۱۰ سرعته‌ی خودکار کوپل شده است و از نظر تئوری هیچ مشکلی برای قرار دادن آن در کاپوت اسکالید نیز وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

هشت خودروی بازار جهانی با بیشترین تنوع پیشرانه

روزی روزگاری کادیلاک ایران

منبع: carscoops




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سیل در کارخانه مدیران خودرو ؛ کدام خودروها غرق شدند؟

سیل در کارخانه مدیران خودرو محصولات ام وی ام و فونیکس را زیر آب برد. این اتفاق در منطقه...

پست‌های مرتبط