فروش فراتر از انتظار کیا تلوراید؛ تاخت و تاز کره ای ها در بازار شاسی بلندهای بزرگ

از دست ندهید

کیاموتورز با یک مشکل خوشحال کننده مواجه شده و آن فروش بیش از تصور مدل تلوراید است. حالا کیا مجبور شده تا تولید این خودرو را تا ۱۰۰ هزار دستگاه در سال افزایش دهد.

بیت ران- حسین ریحانی: کیا با مشکل جدید مواجه شده و آن افزایش تقاضا برای مدل تلوراید است. کیا در یک کنفرانس خبری که اخیرا برگزار شد گفته که به دلیل همین افزایش تقاضا حالا مجبور است تا تیراژ تولید تلوراید را به ۱۰۰ هزار دستگاه در سال برساند.

کیا تلوراید

تلوراید در ابتدا فروش کمی را تجربه می کرد ولی ناگهان فروش آن از مرز ۵ هزار دستگاه در ماه عبور کرده و در ماه های نخست سال ۲۰۱۹ به بیش از ۶ هزار دستگاه در ماه رسید و تا پایان سال ۵۸ هزار و ۶۰۴ دستگاه از این خودرو به فروش رفت.

چنین فروشی برای خودرویی که رقبایی مانند فورد اکسپلورر با فروش ۱۸۴ هزار دستگاه در سال دارد بسیار خوب است. یکی از دلایلی که در فروش بالای کیا تاثیر گذار بودند باید به جوایزی اشاره کرد که این خودرو دریافت کرده است. از این جوایز باید به خودروی چند منظوره‌ی سال ۲۰۲۰ آمریکای شمالی اشاره کرد که تلوراید توانست با شکست دادن هیوندای پلساید و لینکلن اویتور به این مقام دست پیدا کند.

کیا تلوراید

البته در خصوص قیمت باید گفت این شاسی بلند کیاموتورز از هیوندای پلساید شکست می خورد چون قیمتی پایه‌ی هیوندای پایین‌تر بوده و حتی با سفارش دادن آپشن ها نیز همچنان کیا گران‌تر از هیوندای است. فروش بالای تلوراید سبب شده تا کیا به فکر عرضه‌ی نسخه‌های جدیدی از این خودرو هم باشد. تیپ‌های مختلفی از این خودرو با کیت‌های آفرودی یا لوکس موجود هستند و حتی شایعاتی مبنی بر تولید نسخه‌ای با فاصله ی محوری زیاد از تلوراید وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

معرفی کیا سلتوس؛ کراس اوور جذاب و خوش قیمت کره ای ها

نگاهی به مشخصات فنی لندرور دیسکاوری هیبریدی مدل ۲۰۲۱

منبع: motor1




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سیل در کارخانه مدیران خودرو ؛ کدام خودروها غرق شدند؟

سیل در کارخانه مدیران خودرو محصولات ام وی ام و فونیکس را زیر آب برد. این اتفاق در منطقه...

پست‌های مرتبط