نگاهی به مشخصات فنی لندرور دیسکاوری هیبریدی مدل ۲۰۲۱

از دست ندهید

لندرور برای سال ۲۰۲۱ مدل هیبریدی از لندرور دیسکاوری را روانه‌ی بازار خواهد کرد.

بیت ران- حسین ریحانی: لندرور دیسکاوری به عنوان محصول رده‌ی میانی لندرور در جایی میان دیفندر و رنجرور قرار دارد. این مدل در حالی که نسبت به رنجرور قیمتی بهتر دارد همچنان توانایی های آفرودی خوبی را نیز ارائه می‌دهد. دیسکاوری همچنین تنها مدل لندرور است که همیشه در خط تولید قرار داشته و در ضمن دارای سه ردیف صندلی است. این خودرو با صندوق بزرگ خود برای مشتریانی که خودرویی کاربردی می‌خوانند هم گزینه‌ای مناسب است.

با اینکه دیسکاوری در آمریکا فروش چندان بالایی ندارد اما در بازار انگلستان موقعیتی خوب دارد و فروش روز افزون این خودرو در اروپا سبب شده تا این خودروساز به فکر تولید نسخه‌ی هیبریدی از این خودرو هم باشد. لندرور البته نسخه‌های بنزینی و دیزلی دیسکاوری را هم همچنان تولید خواهد کرد. قوی‌ترین موتور بنزینی یک نمونه‌ی دو لیتری تویین توربو است که می‌تواند ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند.

لندرور دیسکاوری

نسخه‌‌ی دیزلی دیسکاوری هم با دو موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر و ۳  لیتری ۶ سیلندر عرضه می‌شود. در این بین جای خالی یک موتور هیبریدی کاملا احساس می‌شد. لندرور پیش از این مدل‌های قدرتمند ایووک و رنجرور را به موتور هیبریدی مجهز کرده بود. حالا نوبت به دیسکاوری رسیده تا موتور هیبریدی را دریافت کند. لندرور هنوز مشخصات این مدل را اعلام نکرده ولی از تصاویر جاسوسی تهیه شده مشخص است که دیسکاوری هیبریدی از یک موتور بنزینی استفاده می‌کند.

همچنین به احتمال خیلی زیاد این خودرو از نوع پلاگین هیبریدی است و پورت شارژر آن مانند رنجرور در جلوپنجره قرار دارد. باید تا زمان رونمایی رسمی از این خودرو در سال ۲۰۲۱ صبر کرد و دید آیا این مدل به بازار آمریکا هم راه پیدا خواهد کرد یا نه؟

بیشتر بخوانید:

نگاهی به مشخصات جنسیس GV80؛ اولین SUV لوکس کره ای

هامر الکتریکی برای رقابت با مدل‌های شاسی بلند تسلا و ریویان وارد بازار می‌شود

منبع: Motor1




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط