شرایط ثبت نام کارت سوخت خودروهای نوشماره و پلاک جدید اعلام شد

از دست ندهید

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران شرایط ثبت نام مالکان خودروهای نوشماره و تعویض پلاک‌های جدید را در اطلاعیه ای اعلام کرد. تا مالکان این دست خودروها بتوانند کارت سوخت دریافت کنند.

بیت ران – شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران اعلام کرد مالکان خودروهای نو شماره و تعویض پلاک های جدید که تاکنون موفق به دریافت کارت شناسایی خودرو نشده اند، هنگام ثبت نام کارت سوخت در سامانه  www.mob.gov.ir و همچنین اپلیکیشن دولت همراه، می توانند با استفاده از شماره VIN (شناسه ۱۶ رقمی) مندرج در شناسنامه مالکیت خودرو نسبت به ثبت نام کارت سوخت در سامانه دولت همراه، اپلیکیشن دولت همراه و یا از طریق کد دستوری *۴# اقدام کنند.

شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران به مردم اطمینان خاطر داده است که نگران کارت سوخت نباشند. مردم در صورت هرگونه تغییر در نظام توزیع سوخت می توانند یا با کارت های سوخت یا با کارت بانکی ثبت نام شده، سوخت گیری کنند.

دور جدید ثبت نام خودروهای فاقد کارت سوخت از هشتم اردیبهشت امسال آغاز شده است.

براساس اطلاعیه شماره یک درباره نحوه و شرایط ثبت نام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مالکان خودرو و موتورسیکلت که به هر دلیلی کارت سوخت ندارند، می‌توانند از ساعت ۲۴ هشتم اردیبهشت از طریق سامانه دولت همراه برای دریافت کارت سوخت ثبت نام کنند.

در این اطلاعیه ثبت‌نام تاکید شده است: مالکان خودرو‌های عمومی و مالکان خودرو‌ها در استان سیستان و بلوچستان که پیش از این در دفاتر پلیس ۱۰+ درخواست خود را ثبت کرده اند، نیاز به مراجعه به سامانه را ندارند و کارت سوخت آن‌ها به نشانی ایشان ارسال خواهد شد.

مراحل ثبت‌نام صرفا غیرحضوری و از طریق سامانه دولت همراه انجام می‌شود.

 

 

*سرنوشت کارت سوخت پس از خرید خودروی دست‌دوم

*ثبت‌نام دریافت گواهی سلامت خودروهای دوگانه‌سوز آغاز شد

*سهمیه بنزین یا گران کردن آن؛ باک خودروها با بنزین چند تومانی پر می‌شود؟




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سیل در کارخانه مدیران خودرو ؛ کدام خودروها غرق شدند؟

سیل در کارخانه مدیران خودرو محصولات ام وی ام و فونیکس را زیر آب برد. این اتفاق در منطقه...

پست‌های مرتبط