نقش سایت‌ها در التهاب بازار خودرو و فعالیت دلالانِ اینترنتی تأیید شد

از دست ندهید

نقش سایت‌ها در التهاب بازار خودرو و فعالیت دلالانِ اینترنتی تأیید شد و به این ترتیب یکی از سایت هایی که این روزها با انتقاد از سوی کاربران فضای مجازی مواحه شده بود، قیمت را از آگهی های خودرویی خود حذف کرد.

بیت ران – در حالی که در روزهای اخیر برخی کارشناسان نسبت به نقش فعالیت دلالان در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی در اعلام قیمت‌های غیرواقعی و ایجاد التهاب در بازار خودرو هشدار داده بودند، سرانجام امروز یکی از این سایت‌های خرید و فروش اینترنتی اعلام کرد که برای بازگشت آرامش به بازار خودرو، نمایش قیمت‌ها را از آگهی‌های خرید و فروش خودرو حذف کرده است.

بیت ران – افزایش روز به روز قیمت و ایجاد التهاب در بازار خودرو طی چند روز اخیر انتقاد کارشناسان را از فعالیت بی‌ضابطه برخی سایت‌های خرید و فروش اینترنتی برانگیخته است.

به گفته کارشناسان برخی التهابات اخیر بازار خودرو ناشی از فعالیت دلالان و واسطه‌ها در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی و درج قیمت‌های غیر واقعی در این سایت‌ها بوده است که در نهایت یکی از همین سایت‌ها (سایت خرید و فروش اینترنتی دیوار) امروز اعلام کرده است برای کاهش التهابات بازار خودرو به طور موقت درج قیمت‌ها در آگهی‌های خرید و فروش خودرو را متوقف می‌کند.

این سایت اضافه کرده که به‌زودی وارد حوزه کارشناسی و قیمت‌گذاری خودرو می‌شود تا به شفافیت و اطمینان در معاملات خودرو کمک کند و آماده است با ارائه راهکارهای عملی و همکاری مسئولان قضائی و انتظامی سر و سامانی به بازار خودرو بدهد.

 

*افزایش ۷ تا ۱۶۹ میلیون تومانی قیمت خودروها/پراید ۱۱۱ رکورد شکست + لیست قیمت

*پراید خداحافظی می کند ؟ / تیبا یا کوئیک جایگزین پراید می شوند

 

اقدامات دلالان در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی

به گفته کارشناسان این حوزه، اعلام قیمت‌های غیرواقعی در آگهی‌های خرید و فروش، درج گروهی قیمت‌های غیرواقعی، قیمت‌سازی غیرواقعی و جهت‌دهی به بازار خودرو از جمله اقدامات دلالان در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی، به قصد دامن زدن به قیمت‌های غیرواقعی در بازار خودرو و افزایش قیمت‌ها در این بازار بوده است.

به گزارش ایسنا، این سایت در این زمینه امروز اعلام کرد: ” پس از تحولات بازار خودرو در روزهای گذشته، افزایش لحظه‌ای قیمت‌ها و پس از نگرانی هموطنان عزیز، دیوار تصمیم گرفت موقتاً و با هدف کمک به کاهش التهابات بازار، نمایش قیمت را از روی آگهی‌های خود حذف کند. این اقدام موقتی است.

همچنین دیوار با علم به این که این راهکار موقت، مسئله اصلی عدم توازن عرضه و تقاضا در بازار خودرو را حل نمی‌کند، در تلاش است با ارائه راهکارهای علمی و با همکاری مسئولان قضائی و انتظامی دست اخلالگران را از بازار کوتاه کند تا اکثریت جامعه از امکان معاملات شفاف با خیال آسوده بهره‌مند شوند. ”




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط