جاسوسان صنعتی چینی درنمایشگاه خودرو

از دست ندهید

جاسوسان صنعتی چینی در قالب خبرنگار  در نمایشگاه های بزرگ خودرو شرکت می کنند تا اطلاعات آخرین محصولات صنعت خودرو را بدست آورند .

بیت ران – جاسوسان صنعتی چینی در نمایشگاه های بزرگ صنعت خودرو جهان در پوشش خبرنگار سعی می کنند آخرین اطلاعات خودرو های رونمایی شده را بدست آورده و این اطلاعات را در قالب بولتن هایی به مراکز بازاریابی و تحقیق توسعه شرکت های مختلف در چین برسانند اما چرا ؟

شاید این سوال مطرح شود که این شرکت ها می توانند این خودروها را بخرند و آن را مورد تحلیل دقیق تر قرار دهند پس چرا به خود چنین زحمتی می دهند ؟

خودروهای رونمایی شده در نمایشگاه های جهانی، چندین ماه طول می کشد تا وارد بازار شوند. برخی از این خودرو ها حتی تحقیقاتی یا کانسپت هستند و چندین سال بعد وارد بازار خواهند شد. به همین دلیل شرکت های مختلف نیاز دارند تا هرچه زود تر به اطلاعات این خودرو ها پیش از ورود آن ها به بازار دسترسی داشته باشند. این زمان به این شرکت ها  امکان افزایش سرعت در کپی برداری را می دهد.

پس از آنکه این خودرو ها وارد بازار شدند هم، شرکت های مختلف خودروهای رقیبانشان را می خرند و در مراکز تحقیقاتی خود به آنالیز دقیق آنها می پردازند. اما تا زمانی که خودروها بدست  آنها برسند؛ شرکت های چینی نمی خواهند فرصت را از دست بدهند .

حضور در روز خبرنگاران در نمایشگاه های بزرگ ،تنها مختص خبرنگاران مطرح صنعت خودرو است .ولی شرکت های جاسوسی صنعتی در چین با همکاری برخی رسانه های چینی، نیروهای خود را با نام خبرنگار به این نمایشگاه ها می فرستند .

فیلم اول

 فیلم دوم

 




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط