مرحله جدید فروش فوری شاهین اتوماتیک و ساینا S سایپا از پنجشنبه

از دست ندهید

متقاضیان خرید محصولات سایپا می‌توانند از فردا پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ در مرحله جدید فروش فوری شاهین اتوماتیک و ساینا S گروه خودروسازی سایپا شرکت کنند. این دو خودرو با قیمت مصوب از طریق سامانه یکپارچه به فروش می‌رسند.

در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیت‌ران – مرحله جدید فروش فوری شاهین اتوماتیک و ساینا S گروه خودروسازی سایپا از فردا ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود. متقاضیان جدید خودروهای شاهین اتوماتیک و ساینا S طرح عادی، مادران و خودروفرسوده می توانند برای ثبت‌ نام اولیه به سامانه یکپارچه خودرو مراجعه کنند.

بخشنامه فروش جدید سایپا بدین شرح است: «پیرو بخشنامه شماره ۳۹۵۳۰۸ تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ به اطلاع متقاضیان جدید خودروهای شاهین اتوماتیک و ساینا S طرح عادی، مادران و خودروفرسوده که حائز شرایط ثبت نام مطابق شرایط و رعایت محدودیت‌ها می باشند، امکان پیش ثبت نام اولیه از طریق سامانه یکپارچه به آدرس esalecar.ir فراهم شده‌است.» امکان ثبت نام از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ بمدت ۵ روز فراهم است.

شاهین با گیربکس اتوماتیک گروه خودروسازی سایپا در این طرح، ۶۴۱ میلیون و ۷۱۸ هزار تومان قیمت دارد. این خودرو را فقط در رنگ سفید می‌توان خریداری کرد و تحویل آن هم ۹۰ روزه اعلام شد.

ساینا اس تیپ DA هم در این طرح فروش، ۳۲۳ میلیون و ۷۵۷ هزار تومان ارزش گذاری شد. این خودرو نیز همانند شاهین فقط در رنگ سفید قابل خرید است و مدت زمان تحویل آن هم ۹۰ روز کاری اعلام شد.

در کانال یوتیوب بیت‌ران پلاس تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

چانگان سهام سایپا را خریداری می‌کند؟ / ماجرای بازدید عربستانی‌ها و چینی‌ها از سایپا

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو برای دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شد

پلیس ترکیه خودروهای لوکس قاچاقچی مشهور ترک را تصاحب کرد

فیلم فراری مایکل مان اکران شد / معرفی فیلم و خلاصه داستان

فدراسیون کشتی برای حواله خودرو خارجی کشتی‌گیران درخواست داد

پرسپولیس را ایران خودرو و سایپا خریداری می‌کنند؟




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

با قوی ترین اسکوترهای ایران آشنا شوید

قوی ترین اسکوترهای کشور کدام هستند؟ با چه قیمتی می توان صاحب آن ها شد و هر کدام چه...

پست‌های مرتبط