آئودی TT رودستر فاینال‌ادیشن معرفی شد / نسخه خداحافظی آئودی با TT

از دست ندهید

آئودی TT آماده‌جدایی از خط تولید این برند است. Audi نسخه رودستر فاینال ادیشن این خودرو اسپرت محبوب را معرفی کرد تا مراسم خداحافظی با آن، با شکوه برگزار شود. TT رودستر فاینال ادیشن ۲۲۸ اسب بخاری، بلافاصله پس از معرفی وارد خط تولید آئودی شد.

ویدیوی ۲۰۷ اتوماتیک زیر آتش را در کانال یوتیوب بیت ران پلاس تماشا کنید:

بیت رانآئودی TT یکی از نمادهای صنعت خودرو جهان برای علاقه‌مندان به خودروهای اسپرت کوچک بود. حتی تعداد محدودی از نسل دوم این خودرو وارد بازار خودرو کشورمان شد که اکنون با کارکردهای بالای صد هزار کیلومتر، قیمتی فراتر از ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان دارند.

آئودی TT به همراه مدل R8، مدل‌هایی هستند که با شروع سال جدید میلادی دیگر در خط تولید Audi حضور نخواهند داشت. در حقیقت پیش‌ بینی می‌شود که نمونه‌های برقی این خودروها، جای آنها را در خط تولید بگیرند.

نسخه فاینال ادیشن TT با رنگ بسیار فوق العاده Audi Exclusive Goodwood Green Pearl به بازار می‌آید که یکی از رنگ‌های قابل انتخاب برای این خودرو اسپرت است. علاقه‌مندان به این محصول می‌دانند که این رنگ سبز خاص، یکی از رنگ‌هایی بود که نسل اول TT با آن به بازار وارد شد.

اما رنگ سقف پارچه‌ای طوسی این خودرو، برای اولین بار در TT قابل انتخاب است. یعنی تا پیش از معرفی این مدل، آئودی به صورت تولید سری این سقف را برای دوست‌داران TT تولید نکرده‌بود. انتخاب این رنگ برای سقف، کاملاً هماهنگ با تزئینات نقره‌ای رنگ خارجی در بدنه این خودرو است.

آئودی TT

نسخه Final Edition آئودی TT کاملاً با سطح تجهیزات مدل S-Line به بازار می‌آید. رینگ‌های ۲۰ اینچی برای اولین بار در این خودرو قابل خرید هستند و Audi لوگوهای S-Line را در داخل این خودرو حذف کرد.

خداحافظی با یک اسطوره

به جای تماشای لوگوهای S-Line، علاقه‌مندان به TT می‌توانند از ترکیب آلومینویم و فیبرکربن در تریم داخلی آن لذت ببرند. تمامی این جزئیات با چرم Palomino Brown برای صندلی‌ها بسیار چشم‌نواز به نظر می‌رسند.

از لحاظ عملکرد فنی هم TT رودستر فاینال ادیشن با یک موتور چهار سیلندر ۲ لیتری توربو قابل خرید خواهد بود. این موتور قادر است ۲۲۸ اسب بخار قدرت در اختیار راننده قرار دهد.

آئودی TT

این قدرت توسط گیربکس هفت سرعته دوکلاچه به تمامی چرخ‌های TT منتقل می‌شود و شتاب صفر تا صد کیلومتر ۵.۵ ثانیه‌ای را برای TT فراهم می‌کند.

آئودی در مراسم رونمایی از آخرین نسخه TT اعلام کرد که سیستم انتقال قدرت به چهار چرخ و سیستم تعلیق مغناطیسی این خودرو به صورت استاندارد در این مدل وجود دارند.

ویدیوی تست و بررسی تیبا و ساینا را در کانال یوتیوب بیت ران پلاس تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

آیین نامه رانندگی تغییر خواهد کرد/ کاهش هزینه متقاضیان گواهینامه 

قیمت سمند سورن پلاس اعلام شد + جدول قیمت بازار آبان ۱۴۰۲ 

تعرفه واردات خودروهای وارداتی بنزینی ، دیزل و هیبریدی افزایش یافت + جدول تعرفه

قیمت بستیون T77 بهمن موتور مشخص شد / قیمت ۵ خودرو وارداتی دیگر اعلام شد




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

کنده شدن اکسل X55 / مدیران خودرو چه می‌گوید؟

ویدیو کنده شدن اکسل ام‌ وی ام X55 را در چند روز اخیر احتمالا دیده‌اید. اتفاقی بسیار خطرناک، که...

پست‌های مرتبط