واردات خودرو از بندر شهید باهنر روی دور تند / یکهزار و ۳۱ دستگاه النترا وارد شد

از دست ندهید

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، میزان واردات خودرو از بندر شهید باهنر در ۶ ماهه سال جاری را یکهزار و ۳۱ دستگاه اعلام کرد.

بیت‌ران – حمیدرضا محمدحسینی تختی روز دوشنبه افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با افزایش روند واردات خودرو، یکهزار و ۳۱ دستگاه خودرو سواری در بندر شهید باهنر وارد شد. از این میزان ۳۰۰ دستگاه امور ترخیصی آنها توسط گمرک انجام شده‌است.

وی ادامه داد: تعداد ۷۳۱ دستگاه خودرو در حال ترخیص از گمرک بندر شهید باهنر وجود دارند. این خودروها با پایان روند قانونی، بدون هیچ معطی از بندر خارج خواهد شد.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان افزود: بیشتر این خودروها از نوع هیوندای النترا ساخت کشور کره بود که از کشورهای حوزه خلیج فارس بارگیری شده‌است.

 

محمدحسینی تختی گفت: ظرفیت و زیرساخت‌های مناسب این بندر برای واردات و ترانزیت ماشین‌آلات سبک و سنگین آن را به نقطه عطفی در پیشبرد اقتصاد دریا محور و افزایش مراودات با کشورهای همسایه تبدیل کرده‌است.

وی به اشاره به موقعیت و ظرفیت مناسب این بندر برای واردات و ترانزیت خودرو اشاره کرد. تختی یادآور شد: تعرفه‌های مناسب خدمات لجستیکی این بندر بسیار مناسب است. فاصله آن با بنادر کشورهای همسایه بسیار نزدیک است. با دارا بودن انبارهای مسقف و مجهز و تجهیزات مناسب پورت اپراتوری، این بندر به جایگاه مناسبی در عرصه واردات، ترانزیت خودرو در منطقه تبدیل شده‌است.

بندر شهید باهنر یکی از بنادر چند منظوره استان هرمزگان و جزو بنادر فعال و قدیمی ایران محسوب می‌شود. این بندر در شهر بندرعباس قرار دارد.

بندر شهید باهنر سومین بندر ترانزیتی ایران و دومین بندر بزرگ استان هرمزگان است. گمرک و بندر شهید باهنر در امور صادرات کالای غیرنفتی، نفتی، حمل‌ونقل کالا، ترانزیت و حمل‌ونقل مسافری داخلی و بین‌المللی نقش ویژه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید:

تارا V3 تحت فشار بررسی شد / تفاوت فنی‌اش با تارا معمولی چیست؟

خرابی وایر چه نشانه‌هایی دارد؟ / هر آنچه درباره خرابی وایر باید بدانید

تاخیر تحویل خودروهای سایپا / ۱۲ هزار خودرو آماده چرا تحویل داده نمی‌شوند؟

فونیکس آریزو ۶ جی تی به نمایندگی‌های مدیران خودرو رسید / بررسی فنی + کاتالوگ




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

کنده شدن اکسل X55 / مدیران خودرو چه می‌گوید؟

ویدیو کنده شدن اکسل ام‌ وی ام X55 را در چند روز اخیر احتمالا دیده‌اید. اتفاقی بسیار خطرناک، که...

پست‌های مرتبط