شرایط فروش سایپا ویژه منتخبین طرح جوانی جمعیت اعلام شد

از دست ندهید

شرایط فروش سایپا برای منتخبین طرح جوانی جمعیت اعلام شد. متقاضیان این طرح در دومین مرحله فروش از طریق سامانه یکپارچه اقدام کرده‌بودند. سایپا در طرح اعلامی خود، شرایط فروش دو محصول ساینا اس و شاهین را به طور رسمی منتشر کرد.

بیت‌ران – محمد فتح‌اللهی: شرکت خودروسازی سایپا زمان واریز وجه و ثبت‌ نام منتخبین طرح جوانی جمعیت را اعلام کرد. متقاضیان خرید محصولات این خودروساز باتوجه به شرایط فروش اعلامی می‌توانند برای واریز و تکمیل وجه نسبت به جدول اعلامی اقدام کنند.

آن دسته از متقاضیانی که در خرداد ماه ۱۴۰۲ خودروهای ساینا اس و شاهین را انتخاب کرده‌بودند و اولویت آنها بهار ۱۴۰۲ بود، ۱۸ مرداد ماه پیامک واریز را از سوی سایپا دریافت کردند. متقاضیانی که چنین شرایطی دارند می‌توانند برابر جدول اعلامی برای واریز وجه اقدام کنند.

متقاضیان خرید خودروهای سایپا ویژه طرح جوانی جمعیت می‌توانند از روز چهارشنبه ۱۸ مرداد (امروز) تا روز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه به سایت فروش اعلامی مراجعه کنند. گروه خودروسازی سایپا وبسایت saipa.iranecar.com را به این دسته از متقاضیان برای ثبت نام و واریز وجه معرفی کرد.

شرایط فروش سایپا ویژه منتخبین طرح جوانی جمعیت

مبلغ علی‌الحساب پرداختی متقاضیان برای ساینا اس، ۱۲۴ میلیون و ۳۶۳ هزار تومان اعلام شد. قیمت این خودرو به روز است و در زمان تحویل ساینا اس به مشتریان مشخص خواهد شد. زمان تحویل این خودرو نیز هفته چهارم فروردین تا خرداد ماه ۱۴۰۳ عنوان شد.

پیش پرداخت مقرر برای خودرو شاهین نیز ۲۱۲ میلیون و ۵۹۸ هزار تومان است. همانند ساینا اس، قیمت این خودرو هم به روز است و در زمان تحویل بهای نهایی آن به مشتریان اعلام خواهد شد. زمان تحویل هم براساس قرارداد متقاضیان، هفته چهارم فروردین تا خرداد ماه سال آینده ۱۴۰۳ تعیین شد.

گروه خودروسازی سایپا در این شرایط فروش مشخص نکرد که کدام نسخه از شاهین را به متقاضیان خرید این خودرو تحویل خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

قطعات یدکی خودروهای چینی نایاب شد

پرونده جدید کلاهبرداری پیش فروش خودرو با ۲ هزار شاکی

لئو MX8 ایستا موتور ارس چه تفاوت‌هایی با نمونه چینی خود دارد؟ / بررسی تخصصی

اشکودا کوشاک زیر ذره‌بین / کراس‌اوور اروپایی ایمن و باکیفیت در بازار خودرو ایران




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

از کاغذ دیواری تا میز شام ؛ لوگوی شورولت از کجا آمده است؟

در میان لوگوی شرکت‌های مختلف خودروسازی، لوگوی شورولت یکی از ساده‌ترین لوگوها است. هر چند همین لوگوی ساده، نمادی...

پست‌های مرتبط