متقاضیان دنا پلاس توربو دستی ۱۲ روز مهلت دارند

از دست ندهید

متقاضیان دنا پلاس توربو دستی و ۷ محصول دیگر ایران خودرو، ۱۲ روز برای تکمیل وجه وقت دارند. تکمیل وجه برای محصولات ایران خودرو مختص افرادی است که پیامک واریز برای آنها ارسال شده‌است.

بیت‌ران – متقاضیان عادی طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش محصولات ایران‌ خودرو در سامانه یکپارچه با اولویت‌های تابستان، پاییز و بخش اول زمستان امسال که پیامک واریز برای آنها ارسال شد، از ابتدای هفته جاری (شنبه ۳۱ تیرماه) به مدت ۱۲ روز (تا ۱۱ مرداد ماه) می‌توانند نسبت به تکمیل وجه و پیش پرداخت اقدام کنند.

متقاضیان‌ عادی طرح فروش فوق‌العاده که در فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه مشارکت داشتند و اسامی آنها به عنوان بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ و بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی تارا اتوماتیک، هایما S۵ و وانت آریسان ۲ دوگانه‌سوز به ایران‌ خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک برایشان ارسال شد، می‌توانند از روز گذشته (شنبه ۳۱ تیر ماه) تا روز چهارشنبه هفته آینده (۱۱ مرداد ماه) برای واریز وجه خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

همچنین این گروه صنعتی فراخوان پانزدهم را برای متقاضیان عادی که در طرح پیش‌فروش پنج محصول پژو ۲۰۷ دستی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، سورن‌پلاس دوگانه‌سوز، دناپلاس و دنا پلاس توربو دستی، اولویت دریافت بخش سوم پاییز ۱۴۰۲ و بخش اول زمستان ۱۴۰۲ به آنها تخصیص یافته‌است، می‌توانند در بازه زمانی یاد شده‌برای واریز وجه پیش‌پرداخت علی‌الحساب مطابق بخشنامه اقدام کنند.

مهلت ۱۲ روزه ایران خودرو برای واریز وجه دو طرح ویژه متقاضیان عادی ۸ محصول

گفتنی است اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره، هستند. امکان تغییر خودرو نیز وجود ندارد.

متقاضیان باید به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند. ایران خودرو درخواست کرد که متقاضیان از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید:

قانون واردات خودروهای کارکرده به دولت ابلاغ شد

تسلا سایبرتراک ۱.۹ میلیون خریدار دارد / صف انتظار به ۵ سال رسید!

شاین مکس هیبریدی ایران خودرو ۴ ماه دیگر به بازار می‌آید

مونتاژ خودرو در خطوط تولید قدیمی، پرسودترین کار در صنعت خودروسازی ایران




2 دیدگاه

  1. یه سوال عزیز این مهلتی ک داده شده تا اخر یازدهم هست یعنی تاساعت ۲۴ یازدهم مهلت هست یا تا وقت اداری ؟؟ممنون میشم اطلاع بدین

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

از کاغذ دیواری تا میز شام ؛ لوگوی شورولت از کجا آمده است؟

در میان لوگوی شرکت‌های مختلف خودروسازی، لوگوی شورولت یکی از ساده‌ترین لوگوها است. هر چند همین لوگوی ساده، نمادی...

پست‌های مرتبط