پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای به‌جای تارا دستی / طرح تبدیل اختیاری جدید ایران خودرو

از دست ندهید

متقاضیان خرید تارا دستی با اولویت‌های پاییز ۱۴۰۲ ویژه طرح عادی می‌توانند در صورت لزوم پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای از ایران خودرو تحویل بگیرند.

بیت‌ران – ایران خودرو شرایط تبدیل اختیاری خودرو در طرح عادی را اعلام کرد. این شرایط مختص متقاضیانی است که اولویت‌های تحویل خودرو آنها مربوط به پاییز امسال است.

ایران خودروطی بخشنامه‌ای به نمایندگی‌های خود اعلام کرد که شرایط تحویل زودتر از موعد برای مشتریان تارا دستی فراهم شد. این شرایط تحویل زوتر از موعد به صورت اختیاری ایجاد شد. یعنی تبدیل تارا دستی به ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای برای هیچکدام از متقاضیان اجباری نیست.

 

صرفاً افرادی که تمایل دارند زودتر خودرو خود را از ایران خودرو تحویل بگیرند، می‌توانند از شرایط این تحویل زودتر از موعد بهره‌مند شوند.

پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای

اما برای تبدیل تارا دستی به پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای باید چه کاری انجام داد؟ ایران خودرو می‌گوید متقاضیان تارا دستی ۷ روز مهلت دارند تا نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

ایران خودرو ظاهراً این شرایط تحویل زودتر از موعد را به متقاضیان واجد شرایط به صورت پیامک نیز اطلاع رسانی کرده‌است. اما اگر متقاضیان تمایلی به دریافت خودرو تبدیلی ندارند، ایران خودرو شرایط برای دریافت خودرو ثبت‌نامی را متعاقباً اعلام خواهد کرد.

این برنامه فروش با کد ۱۰۵۸۹۸ از سوی ایران خودرو اعلام شد. لازم به ذکر است که تحویل ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای هم از سوی این خودروساز داخلی، ۹۰ روزه است.

بیشتر بخوانید:

متقاضیان دنا پلاس توربو دستی ۱۲ روز مهلت دارند

قانون واردات خودروهای کارکرده به دولت ابلاغ شد

تسلا سایبرتراک ۱.۹ میلیون خریدار دارد / صف انتظار به ۵ سال رسید!

شاین مکس هیبریدی ایران خودرو ۴ ماه دیگر به بازار می‌آید

مونتاژ خودرو در خطوط تولید قدیمی، پرسودترین کار در صنعت خودروسازی ایران




2 دیدگاه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

کنده شدن اکسل X55 / مدیران خودرو چه می‌گوید؟

ویدیو کنده شدن اکسل ام‌ وی ام X55 را در چند روز اخیر احتمالا دیده‌اید. اتفاقی بسیار خطرناک، که...

پست‌های مرتبط