خودرو شاهین نخستین محصول استاندارد سایپا شد

از دست ندهید

خودرو شاهین، اولین محصول گروه خودروسازی سایپا است که از ابتدای مرداد ماه با استانداردهای ۸۵ گانه تولید می‌شود. این مهم با حفظ تیراژ تولید صورت گرفته‌است.

بیت‌ران – شورای عالی استاندارد به جهت تحریم‌های ظالمانه‌ای که صنعت خودرو از سال ۱۳۹۷ با آن روبرو شد، مصوب کرد که ۹ استاندارد خودرو (از استانداردهای ۸۵ گانه)‌ تعلیق شود.

اما با فعالیت دولت سیزدهم و احیای روابط خارجی،‌ سازمان ملی استاندارد ایران و وزارت صمت، ‌تصمیم گرفتند که استانداردهای تعلیقی اجرایی شوند.

از اینرو با ابلاغ سازمان ملی استاندارد ایران مبنی بر تجهیز تمام خودروهای تولیدی شرکت‌های خودروساز به استانداردهای ۸۵گانه، گروه خودروسازی سایپا از ابتدای سال جاری با تعریف پروژه‌های جدید و مرتبط، این مهم را در دستور کار خود قرار داد.

با اقدامات صورت گرفته توسط بخش مهندسی گروه خودروسازی سایپا، خودرو شاهین از ابتدای مرداد ماه سال جاری با استانداردهای ۸۵ گانه تولید شده‌است.

از همین رو خودرو شاهین، اولین محصول گروه خودروسازی سایپا است که از ابتدای ماه جاری با استانداردهای ۸۵ گانه تولید می‌شود.

در راستای بخشنامه سازمان ملی استاندارد ایران،‌ سایر خودروهای گروه سایپا نیز به زودی مجهز به استانداردهای ۸۵ گانه خواهند شد. با اجرای تمام استانداردها، تیراژ تولید گروه سایپا حفظ خواهد شد و این مجموعه با کاهش تولید روبرو نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

سدان برقی کرمان موتور در خانه دولت / همه چیز درباره خودرو KMC J7 EV

۸ جنگنده نسل ششم هوشمند با بال‌های پهپادی را بشناسید

آئین‌نامه واردات خودروهای حمل‌ و نقل عمومی تصویب شد

خودروهای هیبریدی و برقی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت رونمایی شدند




13 دیدگاه

  1. تجمع بزرگ حواله داران خودروی شاهین طرح های پیش فروش آذر ماه ۱۴۰۱ و یکپارچه اول ، به بد عهدی شرکت سایپا در تحویل خودروی شاهین به مشتریان خود.
    باشد که شرکت سایپا به خود بیاید و با تحویل خودروها به رنج و عذاب خانواده هایمان پایان دهد.
    تجمع کاملا مسالمت آمیز و بدون سردادن شعار می باشد.

    زمان دوشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۳۰ ساعت ۹ صبح .
    مکان : تهران،خیابان کریم خان، استاد نجات اللهی، خیابان سمیه،نبش کوچه پورموسی .
    پلاک ۲۶۸

    • دوست عزیز عجله برای گرفتنش نداشته باش.تا ده هزارش خوبه بعدش گرفتارش میشی .بنده گرفتم تا الان دیسک صفحه که گارانتی نیست عوض کردم واتر پمپ الان هم سنسور دنده عقبش بجز اینها یکبار هم مانیتورش اندروییدش پریده .از کیفیت رنگش هم نگو حین بنزین زدن بنزین سرریز شده و رنگش را از سفید شده کمی به نخودی.مصرفش هم ماشاالله صدی ده را حداقل داره البته در اتوبان.خدا بهمون صبر بده گارانتی هم باید صبر ایوب داشته باشی حداقل ده روز

      • مجبوری دروغ بگی عزیزم تا ۳۰ هزار سوار شدم بدون عیب وایراد شتاب عالی چهار چرخ دیسک ترمز عالی تنها عیبش صدای توربو اونم تو سرعت خیلی بالا

  2. اگر خودرو ندارید و تعهد های قبلی رو انجام ندادید چرا از متقاضیان اسفند ماه پول میگیرید

  3. منم طرح اول یکپارچه خودرو بودم هنوزم خبری نیست طبق شنیده ها یه ماهی هم باید صبر کنیم .بنظر من هم تجمع مسالمت آمیز شاید گره از مشکلمون باز کنه و از رنج و عذاب خانوادهامون کم بشه.

  4. منم با طرح فررند آوری ثبت نام کردم و پولش رو یکجا در بهمن پارسال از من گرفتند و سه ماهه باید در اردیبهشت تحویل می دادن خدا لعنت کنه اینارو که هنوز خبری نیست.

  5. من دارم می خوام بفروشم از من خرید کنید کمتراز نمایندگی میدم داخل بازار ارزونتر از نمایندگی هست الگی این قیمتها میزارن روش ارابه مرگ دیگه ثبتدنام داره

  6. اقایون سلام با عرض پوزش اول از هر چیزیباید بگم اگه میتونید عوضش کنید این موتورش تیباس فقط یه توربو داره همین سربالایی هارو با ۴ نفر کم میاره از صدای موتورش که تو کابین میاد شروع میکنم تا بور برینگ کلاجش تا مانیتورش فیلتر روغنش کلا نخرید خودم خشکشو ۱۴۰۱ خریدم ۱۱تا کار کلافم کرد فروختم

  7. بعضی هنوز داخل شاهین ننشستند از عیب هاش میگن.گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده .خخخ

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سیل در کارخانه مدیران خودرو ؛ کدام خودروها غرق شدند؟

سیل در کارخانه مدیران خودرو محصولات ام وی ام و فونیکس را زیر آب برد. این اتفاق در منطقه...

پست‌های مرتبط