چانگان‌های وارداتی هفته آینده آماده تحویل هستند؟

از دست ندهید

متقاضیان چانگان‌های وارداتی اسفند ماه سال گذشته در سامانه تخصیص یکپارچه خودروهای وارداتی ثبت درخواست کردند. این متقاضیان از تاریخ ۱۳ خرداد امسال واریز وجه خود را انجام دادند و بر اساس اعلام سایپا تحویل خودروهایشان حداکثر ۹۰ روزه خواهد بود. اما ممکن است زودتر از این زمان تحویل خودرو به آنها صورت گیرد.

بیت‌ران – متقاضیان حائز شرایط خرید خودروهای چانگان وارداتی طبق اولویت‌بندی وزارت صمت، برای اولویت‌های اول پیامک واریز وجه توسط گروه خودروسازی سایپا ارسال شد. این افراد از تاریخ شنبه ۱۳ خرداد ماه با مراجعه به سایت فروش سایپا به آدرس saipa.iranecar.com، می‌توانستند نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

موعد تحویل چانگان‌های وارداتی حداکثر سه ماهه در نظر گرفته‌شد. اما این احتمال وجود دارد که با توجه به واریز وجه متقاضیان از ۱۳ خرداد ماه تحویل خودروها زودتر از ۹۰ روز و حتی از هفته آینده آغاز شود.

نکته حائز اهمیت این است که قیمت چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۲، ۸۴۹ میلیون و ۶۲۸ هزار تومان تعیین شد. چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳ هم ۹۰۴ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان توسط شورای رقابت قیمت خورد.

اما قیمت اعلامی در بخشنامه فروش و ثبت‌نام به ترتیب برای چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۲، یک میلیارد و ۱۱۴ میلیون و ۴۱۹ هزارتومان و برای چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳، یک میلیارد و ۱۸۲ میلیون و ۸۶۲ هزار تومان اعلام شد.

باید در نظر داشت که قیمت مصوب شورای رقابت قیمت پایه است. البته سایر هزینه‌ها شامل عوارض قانونی شماره‌گذاری، مالیات نقل و انتقال و ارزش افزوده، بیمه شخص ثالث، هزینه اسقاط، حمل تا شبکه توزیع، کمیسیون فروش و سایر عوارض قانونی در آن لحاظ نشده‌بود.

بیشتر بخوانید:

خودرو ملی ترکیه هدیه اردوغان به بن‌سلمان / همه چیز درباره TOGG

پژو پارس بهینه ایران خودرو وارد فاز تولید آزمایشی شد / مشخصات فنی

مازراتی گریکاله ۳۰۰ اسب‌بخاری هیبریدی در ترکیه / از خرید خودرو تا تحویل

لامبورگینی دیابلو با Eccentrica دوباره متولد شد

سهمیه سوخت خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث قطع می‌شود

افزایش قیمت لاماری ایما چه مبنایی داشت؟ / امکان ثبت شکایت برای خریداران




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

مدیران خودرو فراخوان داد؛ احتیاط چری نزدیک می‌‌شود

پس از بیش از یک هفته پیگیری مستمر و مجدانه بیت ران و برخی رسانه‌ها، سرانجام شرکت مدیران خودرو...

پست‌های مرتبط