اسکوترهای هوندا ارزان شدند / ریزش قیمت‌ها در بازار آزاد

از دست ندهید

اسکوترهای هوندا ارزان شدند. فروشندگان به بازار هجوم آورده‌اند و تقریبا قیمت تمامی موتورسیکلت‌ها کاهش داشت. هوندا واریو ۱۶۰ حدود ۶۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشت.

بیت ران – مجتبی اسماعیلی: پس از کاهش قیمت‌های خودرو سواری، کشنده، کامیون و کامیونت در بازار آزاد، حالا بازار موتورسیکلت هم دچار ریزش شد.

اسکوترهای هوندا بیشترین کاهش قیمت را داشتند. تنها محصولات طرح هوندا ۱۲۵ کاهش قیمتی نداشتند. محصولات SYM نیز کاهش قیمت داشتند. کاهش قیمت موتورسیکلت در هنگام شروع تابستان که پر رونق‌ترین فصل برای خرید و فروش این وسیله در کشور است، بی سابقه است.

هوندا کلیک و هوندا واریو ۱۶۰ بیشترین کاهش قیمت را داشتند

فروش موتورسیکلت صفر

در میان تمامی موتورسیکلت‌ها اسکوترهای هوندا بیشترین کاهش قیمت را داشتند. به طوری که هوندا کلیک ۱۵۰ با ۴۰ میلیون تومان کاهش از ۲۷۰ میلیون تومان به ۲۳۰ میلیون تومان رسید. اسکوتر هوندا واریو ۱۶۰ فول ABS که رکورد دار کاهش قیمت ها است از ۳۲۰ میلیون تومان به ۲۶۰ میلیون تومان رسید و ۶۰ میلیون تومان ارزان شد.

محصولات SYM کاهش قیمت جزیی داشتند

در بازار موتورسیکلت محصولات برند SYM که شرکت نیرو موتور آن ها را وارد کشور می کند هم با کاهش قیمت رو به رو است. اسکوتر محبوب SYM j200 از ۱۷۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان رسید و ۲۰ میلیون تومان ارزان شد. اسکوتر SYM SR200 نیز از ۱۲۰ میلیون تومان با ۱۰  میلیون تومان کاهش به ۱۱۰ میلیون تومان رسید.

 

کاهش قیمت برخی از مدل های یاماها

قیمت یاماها R25 دو سیلندر از ۵۲۰ میلیون تومان به ۴۹۰ میلیون تومن رسید و ۳۰ میلیون تومان ارزان شد. اسکوتر NMAX 155 فول نیز با ۳۰ میلیون تومان کاهش قیمت از ۳۳۰ میلیون تومان به ۳۰۰ میلیون تومان رسید. مدل محبوب AEROX 155 نیز کاهش قیمتی نداشت و در محدوده ۳۵۰ میلیون تومان معامله می شود.

محصولات طرح هوندا ۱۲۵ کاهش قیمتی نداشتند

محصولات طرح هوندا ۱۲۵ که اکنون ارزان ترین موتورسیکلت‌های بازار به شمار می آیند، کاهش قیمتی نداشتند. در حال حاضر هوندا  ۲۰۰ پرواز به قیمت ۶۳ میلیون تومان، هوندا ۲۰۰ کویر  ۶۵ میلیون تومان و هوندا ۱۲۵ کویر به قیمت ۵۸ میلیون تومان در بازار معامله می شوند.

 

حذف قیمت محصولات از وب سایت شرکت‌ها

شرکت‌های اصلی تولید کننده و وارد کننده موتورسیکلت به کشور یعنی کویر موتور و نیرو موتور در اقدامی هماهنگ و عجیب تمامی قیمت های خود را از وب سایتشان حذف کردند.

این اقدام عجیب و هماهنگ پس از آن رخ داد که شرکت‌های مذکور در ماه‌های انتهایی سال گذشته، به صورت مستمر و هفتگی در حال افزایش قیمت‌های خود بودند و گزارش این افزایش‌ها به صورت مستمر در سایت بیت ران منتشر می شد.

قیمت روز انواع موتورسیکلت

 

بیشتر بخوانید:

کشنده و کامیونت در مسیر ارزانی / کاهش ۷۰۰ میلیونی برخی مدل ها

کیو جی موتور برند لوکس بنلی وارد ایران شد

آغاز تست تصادف خودرو در ایران ؛ یورو انکپ در اولین مرکز تست تصادف خاورمیانه

ساینا اس سایپا تست و بررسی شد؛ نرم، تنبل و خوش اشتها!




27 دیدگاه

  1. تورم فقر ملت …..و فسادها و جنایات حکومت بلای جان ملت چه سیاه سالی بود سال پنجاه و هفت چهل و چهار سال بی ارزشی پول ملی هزاران هزار برابر

  2. لعنت به مسعولی بی کفایت چرا کسی جلوی این شرکتا و نمیگیره چرا باید سود بالای ۷۰ درصد بخورن از جیب ما جوانای این مملکت ها چرا منی که ۱۳۰ملیون دادم ایروکس طرح سوار بشم پوله اصل بدم طرح سوار بشم چرا؟ چون کشورم بی بندو باری توش زیاده دزدی زیاده چرا ما نباید بهترینارو داشته باشیم. چرا جوانان عرب خلیج فارس بهترین وسایل دارن از هر کدوم چنتاااا. ولی ما چی به خدا قسم کسانی که این پولارو از ما جونا میگیرن جنس اشغال تولید میکنن و ما هم از اجبار می‌خریم ایشاالله همون پولو خرج کفن بچت کنی تمام….

  3. همه ی مردم از کارگر و کارمند و کاسب کار آزاد همه و همه شب رو روز میگن خدا لعنت تون بکنه خدا کاسه چکنم به دستتون بده با این همه گرونی و بی ارزشی پول ملی و صد هزار بار بیشتر خدا دلالان و کسانی که حقوقهای نجومی میگیرند لنت کند . آمین

  4. شرف ووجدان چیزیه که ندارید شصت میلیون برا معمولی ترین موتور مگه چه آپشنی روش اومده ضد گلوله شده؟

  5. خب ما الان چیکار کنیم یجوری میگه انگار ما هم الان موتور میخایم بخریم با این قیمتا نمیشه
    موتور ۲۰۰هزار تومنی به ۷۰میلیون رسیده ماشین پراید ۱۲میلیونی به ۳۰۰میلیون رسید

    • با سلام موتورها روز به روز گرونتر میشه اما کیفیت روز بروز بدتر و دلشون هم نمیخاد این شرکت ها موتورهاشون فروش بره دوست دارن بمونه که باز گرون بشه فقط شرایط اقساطیشون رو سختر میکنن ودر دستمزد دادن به کارگر هم که هیچ مملکت بی صاحب شده افتاده دست یه مشت سرمایه دار

  6. هر بلایی سر این ملت بیاد باز هم کمه وقتی گرون میشه دسته دسته کارت عابر بانک وکارت ملی دستشون میگیرن میرن برای اسم نویسی جلوی در کارخونه های موتور سازی یا خودرو سازی صف میبندن. دولت و صاحب کارخونه ها ودلالها پیش خودشون میگن چه خری بهتر از این ملت

  7. آه مظلوم صدا نداره انشالله به سرتون بخوره بد بختتون کنه با این گرونی بر سر ملت اوردی

  8. سلام فقط می‌خوام به اون کسانی که این کرونی رو اول از ماشین شروع کردن وحالا به موتور روسوندن بگم این همه نظرات را میخوانید واقعا اون بالا دوستیها خجالت نمی‌کشید که صد در صد نمی‌کشید وبه مردم بگم همون جور که اول انقلاب سال ۵۷اقدام شجاعانه انجام دادید الان هم همون شجاعت رو به خرج بدید ودست این آدمهای که یک شبه قیمت از ۵۰تومان به ۵۰۰میلی.ن تومان افزایش میدن کم کنید

  9. مشکل اصلی خود ما مردم هستیم که می خریم اگر ما مردم دلمان برای خودمان می سوخت این بلاها سرمان نمیامد

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط