شرایط فروش KMC T8 با قیمت غیر قطعی از سوی کرمان موتور اعلام شد

از دست ندهید

شرایط فروش KMC T8 از سوی کرمان موتور رسماً اعلام شد. این شرایط فروش به صورت قیمت غیر قطعی اعلام شده است و متقاضیان در دو مرحله وجه خودرو ر پرداخت می کنند. دذ۱

شرایط فروش KMC T8
شرایط فروش KMC T8

بیت ران – محمد فتح‌اللهی: کرمان موتور اولین شرایط فروش KMC T8 را بدین ترتیب اعلام کرده است. متقاضیان خرید این خودرو می بایست وجه را در دو مرحله به حساب شرکت واریز کنند. در مرحله اول مبلغ ۳۵۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان دریافت می شود. در مرحله دوم زمانی که دعوتنامه خودرو به دست مشتری رسید، وجه روز خودرو را پرداخت خواهد کرد.

در شرایط فروش این خودرو قیمت قطعی وجود ندارد. از همین رو خریداران براساس قیمت روز خودرو در زمان دعوتنامه وجه مورد نظر شرکت را پرداخت خواهند کرد.

کرمان موتور برای این شرایط فروش، سود مشارکت ۱۸ درصدی در نظر گرفته است. سود انصراف ۱۲ درصد و سود تأخیر هم ۱۲ درصد لحاظ شده است. این بدان معناست که اگر کرمان موتور در زمان تحویل این خودرو تأخیر داشت، افرادی که ثبت نام کرده اند می توانند با ۱۲ درصد سود از ادامه قرارداد منصرف شوند. همچنین مشتریان خواهد توانست در زمان انصراف ۱۲ درصد سود تأخیر خود را نیز دریافت کنند. احتمالاً سود تأخیر ۱۲ درصد بصورت ماهانه یک درصد محاسبه شده است.

در خرداد ماه سال جاری، کرمان موتور رقم ۶۹۹.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان را برای این خودرو اعلام کرده بود. اما از آنجایی که قرارداد خرید KMC T8 بصورت قیمت غیر قطعی است، احتمال افزایش قیمت آن می رود.

مشخصات فنی

KMC T8 به یک موتور توربوشارژ ۲ لیتری مجهز است. ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور، حاصل عملکرد این پیشرانه است. T8 به گیربکس ۶ سرعته دستی تجهیز شده و توان موتور را به چرخ های جلو می رساند. البته دیفرانسیل در این خودرو وظیفه به حرکت درآوردن چرخ ها را دارند. از همین رو، راننده می تواند حالت تک دیفرانسیل عقب، دیفرانسیل یبک و سنگین را بصورت الکترونیکی انتخاب کند.

حداکثر سرعت این خودرو ۱۵۰ کیلومتر در ساعت است و مخزن سوخت آن ۷۶ لیتر گنجایش دارد.

بیشتر بخوانید:

قوانین و شرایط خرید خودرو از کارخانه و شرایط خرید ماشین برای اتباع خارجی چیست؟

شرایط فروش فیدلیتی (FIDELITY) گروه بهمن رسماً از سوی این خودروساز اعلام شد

شرایط فروش اقساطی جک S5 اتوماتیک کرمان موتور چیست؟




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سیل در کارخانه مدیران خودرو ؛ کدام خودروها غرق شدند؟

سیل در کارخانه مدیران خودرو صدها دستگاه ام وی ام و فونیکس را زیر آب برد. این اتفاق در...

پست‌های مرتبط