شرایط فروش اقساطی جک S5 اتوماتیک کرمان موتور چیست؟

از دست ندهید

فروش اقساطی جک S5 که در ۲۴ خرداد ماه از سوی کرمان موتور اعلام شده بود، همچنان ادامه دارد. متقاضیان می توانند تا ۳۱ خرداد نسبت به خرید این خودرو به سایت فروش کرمان موتور مراجعه کنند.

بیت ران – جدیدترین شرایط فروش کرمان موتور ۲۴ خرداد ماه از سوی این شرکت خودروسازی اعلام شد. تنها خودرویی که در این شرایط فروش جهت عرضه به خریداران وجود دارد، جک S5 است. این خودرو اتوماتیک را می توان در شرایط فروش اعلام شده در رنگ های سفید و مشکی انتخاب کرد. موعد تحویل خودرو ها ۴۵ روزه است و فروش هم با قیمت مصوب انجام خواهد شد.

کرمان موتور شرایط فروش جک S5 را با قیمت ۷۲۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان آغاز کرده بود. این در حالی است که در شرایط فروش قبلی این خودروساز، جک S5 به قیمت ۶۸۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان به فروش می رسید.

متقاضیان خرید نقدی این خودرو می بایست مبلغ ۷۲۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان را به حساب شرکت کرمان موتور واریز کنند. تحویل خرید نقدی ۴۵ روزه است و سود تأخیر در تحویل خودرو هم ۱ درصد در نظر گرفته شده است. در صورت خرید نقدی، سند خودرو هم آزاد خواهد بود.

اما برای افرادی که تمایل دارند بصورت اقساطی این خودرو را خریداری کنند، شرایط متفاوت است. کرمان موتور شرایط فروش اقساطی جک S5 به بدین شکل اعلام کرده است. ابتدا می بایست مبلغ ۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان را به حساب شرکت واریز کنید. اقساط خودرو ۲۴ ماه است و خریداران در هشت قسط مابقی مبلغ خودرو را پرداخت خواهند کرد.

مبلغ چک های در نظر گرفته شده هر کدام ۴۲.۴۷۰.۰۰۰ میلیون تومان است. خریداران این شرایط اقساطی تا زمان تسویه کامل سند خود را تحویل نخواهند گرفت و سند در رهن شرکت خواهد بود.

فروش اقساطی جک S5 و فروش نقدی این خودرو اتوماتیک
فروش اقساطی جک S5 و فروش نقدی این خودرو اتوماتیک

قیمت جک S5 فیس لیفت چقدر خواهد بود؟

کرمان موتور در ماه های گذشته مدل فیس لیفت جک S5 را نیز معرفی کرده بود. با این احتساب تکلیف قیمت گذاری مدل به روز شده نیز مشخص است. قطعاً این خودرو قیمتی کمتر از ۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان نخواهد داشت!

مشخصات فنی جک S5

حجم موتور: ۱۹۹۷ سی سی
استاندارد آلایندگی: یورو ۵
قدرت: ۱۷۴ اسب بخار در ۵۲۰۰ دور در دقیقه
گشتاور: ۲۶۵ نیوتن متر در دور موتور ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ در دقیقه
گیربکس: شش سرعته DCT دبل کلاچ
رینگ ها: ۱۸ اینچی
حجم مخزن سوخت: ۵۵ لیتر
حداکثر سرعت: ۱۸۰ کیلومتر در ساعت

بیشتر بخوانید:

جک اس ۵ فیس لیفت به بازار ایران عرضه می شود

قیمت روز خودرو




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط