شرایط فروش فیدلیتی (FIDELITY) گروه بهمن رسماً از سوی این خودروساز اعلام شد

از دست ندهید

شرایط فروش فیدلیتی (FIDELITY) گروه خودروسازی بهمن با قیمت قطعی اعلام شد. این خودروساز قرار است کراس اوور تولیدی خود را به صورت اینترنیتی به فروش برساند.

بیت ران – شرایط فروش فیدلیتی (FIDELITY) شامل هر دو تیپ این کراس اوور خواهد شد. گروه بهمن پیش تر اعلام کرده بود که همزمان با سالروز ولادت امام رضا شرایط فروش خود را اعلام خواهد کرد. بنابراین متقاضیان می توانند از روز یکم تیر ماه ۱۴۰۰ نسبت به خرید این خودرو به صورت اینترنتی اقدام کنند.

جزئیات شرایط فروش فیدلیتی (FIDELITY) با قیمت قطعی
جزئیات شرایط فروش فیدلیتی (FIDELITY) با قیمت قطعی

گروه بهمن در شرایط فروش فیدلیتی تیپ ۱ قیمت ۶.۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال را برای مدل ۵ نفره در نظر گرفته است. تیپ ۲ فیدلیتی که شامل مدل ۷ نفره است قرار است با قیمت ۶.۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به دست متقاضیان برسد.

موعد تحویل هر دو تیپ این کراس اوور تولید شده در گروه خودروسازی بهمن، هفته سوم مرداد ماه اعلام شده است. رنگ های سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی در این طرح فروش دیده می شوند.

تمامی خودرو های موجود در این طرح مدل ۱۴۰۰ خواهند بود. متقاضیان می توانند از طریق سایت https://bahman.iranecar.com در بازه زمانی اعلام شده جهت خرید این خودرو اقدام کنند.

مشتریان همچنین می توانند رینگ ۲۰ اینچی را برای خودرو خود انتخاب کنند.

مشخصات فنی فیدلیتی

این خودرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با حداکثر قدرت ۱۵۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر مجهز است. نیروی پیشرانه توسط جعبه دنده شش سرعته دو کلاچه خودکار، به محور جلو منتقل می شود.

در بحث تجهیزات ایمنی و رفاهی فیدلیتی پرایم به سطح مناسبی از تجهیزات ایمنی و رفاهی مجهز است. از این تجهیزات می توان به کیسه هوای راننده، سرنشین، و جانبی، سیستم هشدار دهنده انحراف از خطوط، سیستم تشخیص نقاط کور، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سیستم ورود و خروج بدون کلید، کی لس استارتر، صفحه نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی، شارژر وایرلس تلفن همراه، سیستم تهویه مطبوع خودکار و سانروف پانوراما اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

قیمت بهمن فیدلیتی رسماً اعلام شد / محصولات جدید گروه بهمن چه خواهند بود؟

شرایط ثبت نام تست درایو دیگنیتی و فیدلیتی گروه بهمن چیست؟




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط